Funkcjonowanie GZGK w stanie zagrożenia epidemicznego
W związku z wprowadzeniem stanu zagrożenia epidemicznego, mając na uwadze bezpieczeństwo i zdrowie klientów oraz pracowników spółki, od dnia 16 marca obsługa klientów Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Chojnicach odbywa się wyłącznie telefonicznie bądź elektronicznie.
W sprawach warunków przyłączeń, uzgodnień oraz innych technicznych, można kontaktować się pod nr telefonu 52 396 37 37, e-mail michalm@gzgkchojnice.pl.
W sprawie umów, rozliczeń, faktur i innych finansowych, można kontaktować się pod nr telefonu 52 396 37 35 bądź e-mail joannac@gzgkchojnice.pl.
W sprawach ogólnych - kontakt z Sekretariatem GZGK pod nr telefonu 52 397 24 50, fax 52 396 18 66, bądź e-mail: gzgk@gzgkchojnice.pl.
Czasowo zawieszamy także dokonywanie odczytów wodomierzy przez naszych pracowników. Stany liczników można podawać przez elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (tu instrukcja rejestracji), przez formularz Podaj stan licznika, przez SMS do inkasentów nry 509 575 187 lub 504 080 768 oraz do Biura Obsługi Klienta tel. 52 396 37 35. W razie braku informacji o stanie licznika, faktury będą wystawiane na podstawie średniego zużycia.
Zmiany w odczytach wodomierzy - Harmonogram fakturowania
Reklama | Czytaj dalej »
Odczyty - Tomasz Majkowski, tel. kom. 509 575 187.
1. Krojanty termin do 20.03.2020
2. Lichnowy termin do 28.03.2020
3. Ostrowite termin do 03.04.2020
4. Pawłowo termin do 10.04.2020
5. Powałki termin do 15.04.2020
6. Czartołomie - Jarcewo termin do 17.04.2020
7. Gockowice - Objezierze termin do 22.04.2020
8. Racławki termin do 27.04.2020
9. Klosnowo termin do 30.04.2020
Odczyty - Marek Kowalski, tel. kom. 504 080 768.
1. Chojniczki termin do 28.03.2020
2. Jakubowo termin do 28.03.2020
3. Sławęcin termin do 28.03.2020
4. Małe Swornegacie termin do 28.03.2020
Dla usprawnienia zarządzania fakturami, GZGK uruchomiła Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK). Dzięki temu każdy klient posiadający dostęp do internetu oraz adres email, może korzystać z bezpłatnego dostępu do faktur 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Każdy klient GZGK może samodzielnie założyć konto w e-BOK. Potrzebne do tego są: adres skrzynki email oraz jedna z trzech ostatnich faktur na wodę/ścieki.
Podobne tematy:
Najnowsze:
REKLAMA:
- Komentarze Chojnice24 (0)
- Komentarze Facebook (...)
Brak komentarzy
Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Dodaj komentarz
Komentarze publikowane są dopiero po sprawdzeniu przez moderatora!