Środa, 23 Maja 2012 | Imieniny: Leoncjusza, Michała, Renaty | Pogoda: 19°C, 1021 hPa, wiatr 20.8 km/h    | zobacz prognozę » ch24 na komórkę
Prześlij swój materiał

Forum Ch24

Co sie dzieje z portalem Chojnice 24

odpowiedz

mango

użytkownik

Od paru dni strasznie zamula Nie otwierają się zdjęcia Co się dzieje Jaka jest przyczyna
Oceniono 3 razy -1

AdminJacek

użytkownik

• Jacek Grzona
To, że wolno działa to się zgadza, to, że cache nie jest odświerzany i jeżeli nie wciśniej F5 będzie się miało stare informacje to też się zgadza, ale to, że zdjecia się nie otwierają tego nie zauwarzyłem. Spróbuj wyczyścić ciasteczka w przeglądarce.
Oceniono 9 razy -9

KaSmi

użytkownik

To prawda, muli zawodowo. Galerii już od dawna nie oglądam bo nie ma sensu. Zmieńcie serwery albo coś... Nie znam się, ale widzę, że jest niedobrze. Poza sprawami technicznymi portal zamienił się też w kółko wzajemnej adoracji, a ludzie wystawieni na chojniczanina roku, to jest jakieś nieporozumienie.
Oceniono 3 razy -3

AdminJacek

użytkownik

• Jacek Grzona
Wiecie co, skoro serwer jest na łączach Chojnetu to w sumie nie ma się co dziwić
Oceniono 6 razy -2

bzzz

użytkownik

To może oświeć nas AdminieJacku jakie ten Chojnet te łącza ma?
0

mango

użytkownik

No powiem że dziś rano się poprawiło Zobaczę jak będzie dalej Wczoraj wieczorem to była makabra Pozdrawiam
0

mango

użytkownik

Przepraszam ale za szybko pochwaliłem Działa tak jak działało Czyli strasznie muli Może ktoś powiedzieć że mam coś z kompem ale nie inne portale działają normalnie Zdjęcia się otwierają bardzo szybko A tu jak pochwaliłem to nie mogłem wejść na stronę ogłoszenia
0

Hałabała

użytkownik

Ja pierdziu - Mango Gdyniaa robi siarę na portalu ch24. A tak serio - mi sie galeria BARDZO szybko ładują
Oceniono 1 raz 1

sabaka

użytkownik

Adminie Jacku, po Tobie to można się było jednak więcej profesjonalizmu spodziewać.