Niedziela, 23 Kwietnia 2017 | Imieniny: Ilony, Jerzego, Wojciecha | Pogoda: 8°C, 1013 hPa, wiatr 9.6 km/h    | zobacz prognozę » ch24 na komórkę

Forum Ch24

Porzadne dziewczyny

odpowiedz

piekarz992

użytkownik

Gdzie sie podzialy porzadne dziewczyny bo w Chojnicach natrafiam glownie na takie co sa zawsze chetne nie szanuja sie gdzie one sie podzialy ?
Oceniono 50 razy 2

avosette

użytkownik

One są i mają się dobrze A ty najwyraźniej masz pecha Za bardzo uogólniasz
Oceniono 37 razy 13

piekarz992

użytkownik

Moze i mam pecha ale wtedy gdzie je szukac moze ktos podpowie
Oceniono 27 razy 15

got

użytkownik

a aj tam wolę te niegrzeczne
Oceniono 25 razy 3

kilem0

użytkownik

bo tam gdzie łazisz porządne dziewczyny się nie pojawiają
Patrz w lusterka. Golfy są wszędzie!
Oceniono 28 razy 22

AOAA

użytkownik

Po pierwsze co masz na myśli "porządne" - różnie można interpretować.

Według mojej interpretacji, porządnych dziewczyn szukać nie trzeba, wystarczy być porządnym i sobą coś reprezentować a znajdą się same. . .
Oceniono 31 razy 29

lama1980

użytkownik

Dokładnie tak jak kolega powiedział.
Oceniono 6 razy 6

Lidkka

użytkownik

Ciekawa jestem co macie na myśli twierdząc, że współczesne dziewczyny się nie szanują??
Oceniono 1 raz 1

siwa3

użytkownik

Zawsze były te porządne i te nieporządne, widocznie z jakichś powodów przyciągasz te mniej porządne. Pewnie Cię do nich bardziej ciągnie
Oceniono 3 razy 3

karmazynowy

użytkownik

Ciekawa jestem co macie na myśli twierdząc, że współczesne dziewczyny się nie szanują??


Pewnie chodzi o to, że zwracają uwagę na kasę bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Nie potwierdzam, ani nie zaprzeczam...
Oceniono 4 razy 4

Daniel_t80

użytkownik

poszły spać
Oceniono 5 razy 1

biznesaga

użytkownik

Jak to gdzie? Siedzą w bibliotece i się uczą
Oceniono 2 razy 2

guskawoj

użytkownik

  • Gosia
No właśnie wyjęłaś mi to zust Porządne sie uczą. A że Ty chodzisz po barach a nie po biblitekach, to na takie nieporzadne tylko trafiasz.
Oceniono 2 razy 2

robik

użytkownik

Słabe pytanie szczerze mówiąc.
0

Logowanie

Zaloguj się

Pozdrowienia dodaj

0 znaków

Kursy walut

Aktualne kursy w kantorze PROMES
Kupno Sprzedaż Kupno Sprzedaż
USD USD 392.00 402.00 DKKDKK 56.30 57.80
EUREUR 421.00 431.00 RUBRUB 6.50 7.60
CHFCHF 392.00 406.00 NOKNOK 45.00 46.50
GBPGBP 502.00 514.00 SEKSEK 43.10 44.60
Aktualizacja: 2017-04-23 09:46
Kursy walut dostarcza Kantor Promes.
Kursy dla transakcji powyżej 3000 PLN
Kupno Sprzedaż Kupno Sprzedaż
USD USD 396.00 400.00 DKKDKK 56.80 57.50
EUREUR 425.00 429.00 RUBRUB 7.03 7.05
CHFCHF 396.00 402.00 NOKNOK 45.50 46.20
GBPGBP 507.00 512.00 SEKSEK 43.60 44.30
Aktualizacja: 2017-04-23 09:46
Kursy walut dostarcza Kantor Promes.

Sondaże Ch24 archiwum »

Czy jesteś za wprowadzeniem dwukadencyjności w samorządach lokalnych?




Ceny paliw2017-04-21

E95 E98 ON LPG
123 Statoil 4.63 zł 4.98 zł 4.46 zł 2.03 zł
BP 4.67 zł 5.03 zł 4.49 zł 2.04 zł
Lotos Optima 4.63 zł - 4.46 zł 2.03 zł
MZK 4.62 zł 4.82 zł 4.45 zł 2.09 zł
Orlen 4.63 zł 4.98 zł 4.46 zł 2.03 zł
PKS 4.66 zł - 4.49 zł 2.03 zł