Piątek, 26 Kwietnia 2024 | Imieniny: Marii, Marzeny, Ryszarda chojnice24 na komórkę
Strona głównaChojnice
Rozmiar tekstu: A A
Tekst i fot. mz

Burmistrz proponuje marketingowca

Wojciech Reszkowski.

Wojciech Reszkowski.

Było już kilka spotkań i pomysłów. Na razie postulat kupców wjazdu na rynek od ul. Cechowej został odrzucony. Burmistrz za to znalazł dla przedsiębiorców, i to nie tylko tych z centrum, marketingowca. Wojciech Reszkowski z firmy Isonet ofertę współpracy zaprezentował podczas konferencji prasowej. Samorząd i kupcy próbują podjąć działania, by przyciągnąć klientów do centrum, których stracili na rzecz podmiejskiej galerii.

Na początek musi stworzona baza danych, która znajdzie się na stronie www.centrumchojnice.pl, a której adres będzie na billbordach m.in. przy wjazdach do miasta. Oprócz samej bazy, mają tam być zamieszczane informacje o atrakcjach i wydarzeniach. Głównie z myślą o turystach. Pod adresem na razie widnieje formularz, który muszą wypełnić zainteresowani współpracą przedsiębiorcy. - Następnym krokiem po zbudowaniu bazy będą spotkania i analiza potrzeb marketingowych. Będziemy słuchać i odpowiadać na postulaty. Nie będziemy narzucać, jak mają się promować przedsiębiorcy – zapowiada Wojciech Reszkowski. Poza stroną internetową i wirtualną mapą strefy a, proponuje tradycyjne gazetki, marketing e-mail, sms, system punktowy, reklamę w mediach i na portalach społecznościowych. Od wyboru przedsiębiorcy będą uzależnione koszty. - Muszę zgromadzić minimum 50 podmiotów – informuje właściciel Isonetu. Pytanie tylko czy ten niezbędny wymóg uda się spełnić. Marketingowiec wierzy w sukces i ma ambitne plany. - Chcemy przegonić Bramę Pomorza – przyznaje.

Reklama | Czytaj dalej »

Jak samorząd zamierza pomóc przedsiębiorcom w promocji? Po pierwsze billboardy zachęcające do odwiedzenia centrum, ponadto koordynacja w Promocji Regionu Chojnickiego czy ułatwienia komunikacyjne.

Informacja o działaniach wraz z kontaktem

Zauważyłeś błąd w artykule? Napisz nam o tym

Artykuł pochodzi z portalu www.chojnice24.pl

82 komentarzy

~Marzenna Osowicka
Janku, także jestem pod wrażeniem... To już po prostu Wersal na forum!
05 Lutego 2014, godzina 00:38
Oceniono 18 razy 6
~Janek
Sprawdziłem i rzeczywiście od czasu kiedy się tym interesowałem kilka lat temu sporo się zmieniło i meta tagi nie mają już realnego wpływu na pozycję w wyszukiwarce (większość jest ignorowana poza np tagiem description). Tak że przyznaję się do błędu i zwracam honor
05 Lutego 2014, godzina 00:34
Oceniono 16 razy 10
~Marzenna Osowicka
Nie będę kopać leżącego. Ale pełen szacun, ixi, dla Ciebie. Znakomita riposta i autentyczny informatyczny profesjonalizm. Do tego elegancja wypowiedzi. Biorąc także pod uwagę celne posty pozostałych forumowiczów, odnoszę wrażenie, że nie będzie łatwo Panu Burmistrzowi przepchnąć tej - wątpliwej jakości - propozycji...
05 Lutego 2014, godzina 00:07
Oceniono 21 razy 11
~ixi
Panie Wojtku, uderzył Pan w stół więc odzywają się nożyce, a te bywają ostre. Proszę pamiętać, że wystawił się Pan na widok publiczny w chojnickiej polityce i przyjął postawę budzącą społecznie mieszane odczucia. Nadto - jako rzekomo doświadczony w marketingu - winien Pan wiedzieć, że taka metoda komunikacji, jaką uprawia Pan tutaj w komentarzach jest raczej mało profesjonalna... w mojej profesjonalnej ocenie.

Teraz do rzeczy. Zdaje się Pan nie wprost wyrażać życzenie poznania listy niedociągnięć w swojej technicznej pracy, uczepię się więc strony Pana firmy i oto, co widać na początek:
1. entrance page z przekierowaniem na właściwą stronę główną - nie tylko głupie pod względem SEO, ale też dezorientujące dla użytkownika. Nadto taka "wstępka" nie spełnia żadnej praktycznej funkcji.
2. flashowe menu główne, ba - cały top strony we flashu. Strona poległa właśnie na większości urządzeń mobilnych.
3. kompletnie niewalidowalny kod html. Pomijam błędy natury semantycznej, niedomknięte tagi natomiast powodują realne problemy w parsowaniu strony przez roboty.
4. style css i akcje js w atrybutach znaczników, nieeleganckie, nieprofesjonalne, wydłużające renderowanie.

To tylko czubek góry niezbędny do zachowania poprawności, daleko jeszcze do nadążania za współczesnością.

Przyglądając się poszczególnym realizacjom w portfolio stwierdzam, że powyższa lista jest dla nich również aktualna, a nawet dopisałbym tam jeszcze kilka pozycji. Ale nie w tym rzecz, żeby wskazywać Panu same podstawowe technikalia (bo do zaawansowania tu daleka droga).

Należałoby ocenić też estetykę projektów, przeanalizować pod kątem użyteczności (wspomniany top we flashu, nieintuicyjne menu główne ostatniej realizacji, rażący brak konsekwencji w układzie kilku kolejnych, denna typografia, wrażenie poskładania stron z gotowych niedopasowanych elementów).

To tyle. Powinno Panu wystarczyć. Na koniec - prosiłbym nie zarzucać tzw. "hejterstwa". Jak wspomniałem na wstępie - Pana butne zachowanie i zaangażowanie w polityczny aspekt walki gospodarczej między burmistrzem a galerią, próba uszczknięcia na tym zysku dla siebie (z kieszeni samorządu i prywatnych przedsiębiorców) zgrywając najwyższej klasy specjalistę... to prosi się o jeszcze dłuższy elaborat.

Pozdrawiam.
04 Lutego 2014, godzina 22:37
Oceniono 26 razy 18
~zenek
i co wy chcecie od tego mietka ?
04 Lutego 2014, godzina 11:21
Oceniono 6 razy -4
~śmiały patafianin
Wojciech Reszkowski - "Ja nie jestem obrońcą Burmistrza Chojnic." heh, niezła aluzja, no to sobie strzelił w kolano
04 Lutego 2014, godzina 08:14
Oceniono 18 razy 8
~POpo
Po merytorycznej jakości propozycji widać, że panów kopnął w łeb ten sam koń !!!
03 Lutego 2014, godzina 22:52
Oceniono 17 razy 13
~erck
Idiotyzm !!!! Marketingowiec !!!!?????
Panie Burmistrz - Pan, wynajęty przez obywateli urzędnik, jesteś pan marketingowiec. Pan masz narzedzia i prawo !!! Jak pan nie potrafisz ludziom pomóc to goodbay
03 Lutego 2014, godzina 22:49
Oceniono 17 razy 11
~nieśmiały parafianin
Handel w Chojnicach nigdy nie miał się tak dobrze jak teraz i każdy chojniczanin ma duży wybór gdzie i co kupować. Niestety, kupcy ze śródmieścia w ostatniej dekadzie spoczęli na laurach, i nie starali się aktywnie o klienta, w związku z czym klienci odpłynęli do miejsc i sklepów, które oferują lepsze ceny i lepsze towary niż te oferowane przez kopców ze śródmieścia.

Handel i jego organizacja to dziedzina ekonomi, i jakiekolwiek programy poprawy powinny być stworzone przez osobę posiadającą bogatą wiedzę i doświadczenie ekonomiczne. Najlepiej byłoby, gdyby problemy kupców ze śródmieścia zostały przeanalizowane przez jakiegoś fachowca z dziedziny ekonomi. Ktoś z autentyczną wiedzą na poziomie doktora nauk ekonomicznych byłby w stanie określić kolektywne i główne problemy kupców i zbudować na podstawie analiz i wiedzy skuteczny program polepszenia sytuacji kupców i handlu w śródmieściu Chojnic. Kupcy powinni nająć jakiegoś ekonomistę z poza Chojnic. Burmistrz Arek Finster, niestety ma jedynie (EDIT) tytuł doktora ekonomi, a o samej ekonomi nie ma zbyt wiele wiedzy - wystarczy zapytać się go o podstawowe procesy ekonomiczne by zobaczyć, że nie ma zielonego pojęcia o nawet najbardziej trywialnych procesach ekonomicznych.

Sugerowanie kupcom przez burmistrza najecie marketingowca, który już planuje budowę jeszcze jednego portalu internetowego, jest tylko fikcyjnym pozornym podjęciem działań. Burmistrz i kupcy nie wiedzą co robić by poprawić sytuacje, a marketingowiec by zdopingować kopców do szybkiego zakupu jego usług próbuje zagrzewać ich do boje podgrzewając atmosferę agresywnymi hasłami. Pan Wojtek Reszkowski - "marketingowiec - wierzy w sukces i ma ambitne plany. - Chcemy przegonić Bramę Pomorza – przyznaje." Jego celem jest uzyskanie zamówienia na usługę od kupców i stworzenie jeszcze jednego mało przydatnego portalu.

Problemem kopców ze śródmieścia jest to, że chojniczanie jak i mieszkańcy powiatu wierzą, że zrobią zakupy korzystniej gdzieś indziej niż w śródmieściu Chojnic. Powtórne reklamowanie produktów i sklepów ze śródmieścia na nowym portalu nie zmieni przekonań potencjalnych klientów, którzy w przeszłości zniechęcili się do odwiedzania sklepów w chojnickim śródmieściu. Przyczynili się do takiego stanu rzeczy sami kupcy jak i burmistrz poprzez bezmyślną politykę podatkową i bezmyślny rozwój infrastruktury w śródmieściu, włącznie z irytującym problemem intensywnego łupienia pieniędzy za parking od zmotoryzowanych klientów odwiedzających śródmieście samochodami.

Gdy poprawią się ceny i wybór towarów to sklepy w śródmieściu staną się bardziej atrakcyjne i klienci powrócą gdy zobaczą bardziej kompetycyjne oferty i wygodniejsze warunki na zakupy. Jeżeli kupcy nic nie zmienią to wkrótce zagrozi im bankructwo, i ktoś inny, kto będzie w stanie handlować lepiej niż poprzednicy zastąpi ich, i zaoferuje klientom towary na korzystniejszych warunkach, i odniesie sukces finansowy tam gdzie inni przed nim bankrutowali. Czasy się zmieniają i tylko kupcy którzy zaadoptują się do zmieniających się wymogów przetrwają, a reszta zbankrutuje bądź zajmie się czymś innym.


nieśmiały parafianin
przeciętny mieszkaniec miasta Chojnice
niesmialy.parafianin@mail.ru
03 Lutego 2014, godzina 21:54
Oceniono 30 razy 24
~ff
ostatnio czytałem w internetowej wyborczej wypowiedz dunczyka mieszkajacego w Polsce,Dokładnie chodzi o to ze w Danii standardem są zamknięte starówki dla aut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, natomiast w nas trwa walka.A gdzie do Europy?, Wy handlowcy lepiej was wysła na Majdan ukrainski, tam nie tylko jezdzą ale i palą opony!!!
ps. a po kiego h... kolejny gostek? za duzo kasy w ratuszu? to wyłózcie ze swoich, dosyc zarabiacie,
03 Lutego 2014, godzina 21:16
Oceniono 8 razy 4
~ANIA
ALE AMERYKĘ OPDKRYŁ -dajcie kasę a będę sklepy reklamował w mediach-same sklepy mogą to robić bez super marketingowca
03 Lutego 2014, godzina 20:58
Oceniono 17 razy 15
~jawron
a co z placem po fabrykach mebli w chojnicach sklepów jak kusych psów może by tak zrobić w promocji miejsce uciech i gitara klienci walą dzwiami i oknami
03 Lutego 2014, godzina 20:10
Oceniono 8 razy 4
~haha
Janek wróć do przedszkola i poczytaj na stronie dla webmasterów Google https://www.google.com/webmasters/ i się doucz bo straszne głupoty piszesz o słowach kluczowych.
03 Lutego 2014, godzina 19:33
Oceniono 17 razy -5
~Marcin Dobaj
Prędzej powinien zaproponować takiego gościa do PARKU WODNEGO aby zastąpił posadę
nierentownego prezesa MARIUSZA PALUCHA.
03 Lutego 2014, godzina 19:28
Oceniono 24 razy 18
~do Janek
nie kompromituj się! Google od wieków już nie korzysta już metatagu keywords
03 Lutego 2014, godzina 19:26
Oceniono 14 razy -2

Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Dodaj komentarz

Komentarze publikowane są dopiero po sprawdzeniu przez moderatora!

Zaloguj się lub dodaj komentarz jako gość

Zalogowani użytkownicy mogą otrzymywać powiadomienia o nowych komentarzach. Zaloguj się

Zaloguj się

Kursy walut

Aktualne kursy w kantorze PROMES
Kupno Sprzedaż Kupno Sprzedaż
USD USD 400.00 410.00 DKKDKK 51.80 55.20
EUREUR 429.00 439.00 RUBRUB 4.22 4.50
CHFCHF 438.00 448.00 NOKNOK 31.80 33.60
GBPGBP 499.00 509.00 SEKSEK 36.10 37.20
Aktualizacja: 2024-04-25 18:47
Kursy walut dostarcza Kantor Promes.
Kursy dla transakcji powyżej 3000 PLN
Kupno Sprzedaż Kupno Sprzedaż
USD USD 401.57 406.35 DKKDKK 51.90 55.10
EUREUR 431.19 435.66 RUBRUB 4.22 4.50
CHFCHF 438.98 445.36 NOKNOK 31.90 33.50
GBPGBP 501.42 506.61 SEKSEK 36.20 37.10
Aktualizacja: 2024-04-25 18:47
Kursy walut dostarcza Kantor Promes.

Sondaże Chojnice24 archiwum »

Co sądzisz o wycince drzew pod inwestycję na ul. Ceynowy w Chojnicach?




Ceny paliw2024-04-23

E95 E98 ON LPG
BP 6.87 zł 7.57 zł 6.98 zł 2.69 zł
Circle K 6.82 zł - 6.92 zł 2.69 zł
Mol Chojnice 6.82 zł - 6.93 zł 2.69 zł
MZK 6.71 zł 7.29 zł 6.82 zł 2.72 zł
Orlen 6.82 zł 7.57 zł 6.93 zł 2.69 zł
PKS 6.78 zł - 6.86 zł 2.72 zł

Drogi Użytkowniku,

przedstawiamy podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych podczas korzystania z naszego portalu. Zamykając ten komunikat (poprzez kliknięcie "X", przysiku "Przejdź do serwisu") zgadzasz się na opisane niżej działania.

Wykorzystanie danych

Masz pełne prawo zgłosić podmiotowi przetwarzającemu Twoje dane osobowe żądanie dostępu do tych informacji, ich poprawienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.

Zakres i cele przetwarzania Twoich danych oraz szczegółowe informacje o Twoich prawach opisane zostały w Polityce prywatności oraz Regulaminie portalu, z którymi możesz zaponać się w każdej chwili.

Pliki cookies

Stosujemy pliki cookies i inne podobne technologie w celu:

Zakres wykorzystania plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki. Nie wprowdzając zmian zgadzasz się na zapisywanie plików cookies w pamięci Twojego urządzenia.

Szczegółowe informacje nt. sposobu wykorzystania plików cookies znajdziesz w Regulaminie portalu.

Przejdź do serwisu Zamknij