Sobota, 27 Kwietnia 2024 | Imieniny: Sergiusza, Teofila, Zyty chojnice24 na komórkę
Strona głównaChojnice
Rozmiar tekstu: A A
Tekst mz

Zakończył się czat z radnym Krzysztofem Haliżakiem

Zakończył się czat z Krzysztofem Haliżakiem. Trwał godzinę i 15 minut. Treść czatu będzie dostępna jutro na portalu.

 

Krzysztof Haliżak, ur. 17.07.1970 r. w Chojnicach. Ukończył Wydział Budownictwa Lądowego na Politechnice Gdańskiej, podyplomowe studia na kierunku zarządzanie finansami i marketing na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz studia doktoranckie (Wydział Gospodarki Narodowej) na Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Krzysztof Haliżak utożsamia się z poglądami Janusza Korwina-Mikkego (Wolność i Praworządność). Fascynację politykiem widać też w wyglądzie radnego - patrz charakterystyczna muszka. Radny Rady Miejskiej Chojnic tej kadencji, wcześniej w RM zasiadał w latach 1998-2002 r. Jako opozycyjny radny znany jest z kontrowersyjnych wystąpień i poglądów. Jego publikacje ukazywały się w tygodniku „W Rodzinie”, "Gazecie Chojnickiej” i „Gazecie Regionalnej”. Hobby Krzysztofa Haliżaka to literatura i muzyka w różnym wydaniu. Jazzu może słuchać zawsze i wszędzie. Ceni też muzykę klasyczną. A jakby tego było mało, często można go spotkać na hardcorowych koncertach.

Zauważyłeś błąd w artykule? Napisz nam o tym

Artykuł pochodzi z portalu www.chojnice24.pl

35 komentarzy

~vogafe
do Radek Sawicki
Napisałem, że Korwin uwielbia kobiety cytując jego wypowiedź w przeciwieństwie do ciebie, gdyż nie ma autentycznego źródła twierdzącego, iż JKM kobiet nie lubi. Tak napisałeś w pierwszym poście. Szanuje kobiety i z pewnością nie chce ograniczać ich wolności jeśli chcą gary szorować to nie ma sprawy. Lecz nie wszystkie chcą, a dzisiaj muszą pracować i jest to spowodowane ustrojem socjaldemokratycznym. Wiele kobiet dzisiaj woli się realizować, po czym po latach zobaczą, że poza pracą to tak naprawdę nie mają nic. W normalnej rodzinie to kobieta od najmłodszych lat powinna kształtować psychikę dziecka. Kobiety które wolałyby pracować w domu i wychowywać dzieci muszą pracować poza domem i dzieci wysyłają do żłobków i przedszkoli gdzie wychowują je obcy ludzie, a później do szkół publicznych w których rodzica nie interesuje co uczą jego dzieci, bo w każdej uczą tego samego. Kobiety dostały prawo do czynnego głosowania i to był błąd - gdyż jak słusznie JKM zauważył kobiety polityką się nie interesują. Kiedyś w Stanach Zjednoczonych aby móc głosować trzeba było zdać egzamin i zapłacić pewną kwotę - czego efektem były mądre władze. Dzisiaj każdy może głosować i oto mamy efekty: PO, PiS, SLD i PSL - czytaj złodzieje, którzy w nosie mają obywateli.

Polacy nie głosowali na Korwina, gdyż po pierwsze jest na niego nałożona cenzura, a po drugie ludzie nie rozumieją jego mądrych planów by stworzyć wielkie państwo. Sam stwierdziłeś, że Korwin kobiet nie lubi - tzn, że manipulacja na ciebie również miała wpływ. Aby zrozumieć plan Korwina należy prześledzić wiele materiałów, powiązać je ze sobą, a wtedy wyciągnąć wnioski.

"Socjalizm jest to ustrój, w którym bohatersko pokonuje się trudności nieznane w żadnym innym ustroju!" słynny cytat Kisielewskiego. Kobiety zostały zmuszone do pracy wtedy kiedy głowa rodziny, zazwyczaj był to mężczyzna nie mógł wyżywić rodziny. Jest to efekt socjalizmu który upada. Państwa zadłużone są na sumy niemożliwe do spłacenia. W ciągu najbliższych kilku lat powinno się to wszystko rozpieprzyć. Państwo socjalistyczne, czytaj opiekuńcze nie działa. Po pierwsze okrada ciężko pracujących i nagradza nierobów oraz tych co udają chorych. Kilka miesięcy temu w norweskiej gazecie na głównej stronie był artykuł, w którym podano informacje, że Norwedzy najczęściej na świecie biorą chorobowe. Mieszkam i pracuję w Oslo - widać to gołym okiem. To jest właśnie efekt polityki socjalistycznej. Ludzie bogaci którzy dają miejsca pracy i których rząd okrada nagradzając nierobów przenoszą się do Brazylii, Chin czy USA. Wśród ludzi niechcących pracować doszło do demoralizacji, po co pracować jak nie trzeba? To nie wina ludzi, że są leniwi lecz rządu gdyż im na to pozwolił. I nie czytam Faktu. Znam wiele rodzin, wiele żyje w konkubinatach. Średnio jedno dziecko na rodzinę. Wśród muzłumanów 5-6. Kwestia najbliższych 40 lat i będzie żyć w Emiracie norweskim. I nie są to brednie, lecz autentyczne zagrożenie. I jeśli nie da się możliwości powrotu w Europie do tradycji rodzin wielodzietnych, gdzie mąż pełni określone role zarabiając pieniądze, a kobieta wychowuje dzieci to będzie koniec naszej cywilizacji. Jest to efekt socjalizmu, tzw. równouprawnienia oraz tego, że ludzie przestają wierzyć w Boga.

Każdy powinien mieć prawo się bogacić! Dzisiaj jest to niemożliwe, jak państwo okrada obywateli zabierając im 70-80 % dochodów. Gdy podatki się zminimalizuje, człowiek który będzie chciał pracować ciężko będzie mógł żyć godnie. Natomiast nierób będzie gnił i tak powinno być. I to jest właśnie motywacja do pracy, a nie jak w socjalizmie nic nie robić a i tak dostawać pieniądze i do tego utrzymywać tą bandę zbędnych urzędników. Spójrz na Tajwan, Singapur, Malezję, wreszcie Chiny - to są przykłady do naśladowania. Kto nie pracuje nie ma ubezpieczenia, dlatego wszyscy tam pracują. W czystym kapitalizmie każdy ma pracę. Na dalekim wschodzie bezrobocie nie istnieje, bo nie ma płac minimalnych, związki są tępione, podatki niskie a ludzi pracują, czy to z obydwiema nogami czy bez. Oczywiście, jedni są bogatsi a drudzy mniej, ale równo nie ma być bo nie będzie motywacji dla żadnej ze stron. Państwa rozwijają się tych przy wyżej spełnionych warunkach. Europa umiera jak i Stany Zjednoczone - efekt podwyższania podatków, dotowania nierobów i okradania społeczeństwa. Piszesz "W tych, które ja znam bogacą się tylko nieliczni, kosztem wielu." - nie znasz takowych bo dzisiaj kapitalizm to tylko mrzonka. A poza tym jeżeli komuś nie pasuje, czuje się wykorzystywany to może zawsze zmienić pracę. Dlaczego chcesz ingerować w działalność prywatnej firmy, dzięki której ludzie mają zatrudnienie i mogą wyżywić rodzinę? Nie pasuje, spływ na drzewo. Nie twoja w tym głowa aby martwić się o nierobów. Nieroby sami powinni o siebie zadbać! Jeśli ktoś chce mieć firmę kto mu zabrania? W prawdziwym kapitalizmie, kiedy nie było podatków dochodowych każdy kto chciał pracować i miał łeb na karku świetnie prosperował. Ten system motywuje do pracy i kształcenia. Socjalizm dezmotywuje obydwie stron, pracodawcę jak i pracownika. Twierdzisz, że w Stanach są bariery architektoniczne dla niepełnosprawnych? Kapitalistyczne pijawki?- brednie. Na podstawie tego systemu zbudowano najpotężniejsze państwo na świecie jakim jest obecnie USA. Natomiast w socjalizmie kraje upadają - patrz ZSRR, niedługo Unia Europejska.

Co do wyższości zwierząt nad ludźmi to już tego nie skomentuję. Przez takich ekooszłomów jak Ty Augustów dzisiaj nie ma obwodnicy, dzięki czemu niszczeją drogi w mieście i podatnicy co chwilę muszą wykładać na remonty.

Na koniec polecam film pt. "Postęp po szwedzku"

http://www.youtube.com/watch?v=EFIwFnrNX1M



23 Lutego 2011, godzina 18:51
~Ja nikt inny
Heh i to jest problem dzisiejszych wolnosciowcow jesli moge to tak nazwac. Skoro uwazacie ze socjal jesl zly to napiszcie dlaczego? Jesli uwazacie ze kapitalizm jest zly to napiszcie co w nim zlego a nie z pięściami odrazu. Pomimo iz nie sympatyzuje z pogladami pana Sawickiego, musze przyznac ze jest choc kompetentny w soich wypowiedzaich. Napisac precz z komuna i isc dalej jeszcze swiata nie zmienilo. Szkoda gadac powie tak mamy taka sytuacje na jaka zaslugujemy doslownie kto ma racje czas pokaze ps byc bezrobotnym i miec zasilek ? czy miec prace albo (jako "krowiorzerczykapitalista"prywatna firme i z podatkow UTZRYMYWAC tego pierwszego? coz pozdrawaim wszystkich i prawych i lewych oraz najwieksza grupe spoleczna czyli tych co maja w nosie to co sie z nimi dzieje
23 Lutego 2011, godzina 00:57
~Radek Sawicki
Do vogafe: Chłopie, tak się rozpisałeś, że nie dam rady ustosunkować się do wszystkiego ;-) Parę rzeczy jednak nie sposób przemilczeć. Co znaczy, że Korwin - Mikke uwielbia kobiety? Lubi konsumować ich ciała? Czy szanuje ich kobiecą naturę ze wszystkimi przymiotami? Ja też uwielbiam kobiety, ale nie jako ozdoby czy zabawki, tylko jako osoby, które mogą realizować się na swój kobiecy (inny od mojego) sposób. Temat rzeka. Co do przekłamań w mainstreamowych mediach - zgadzam się, manipulują. Ale ja zdanie o Januszu K-M wyrobiłem sobie słuchając jego wystąpień i czytając jego felietony. W których pisał m.in. o ekologach i feministkach. Pisał niepochlebnie (ma do tego prawo) i nierzetelnie (artykułował nieprawdziwe informacje). Co do Partii Kobiet Gretkowskiej i małego poparcia dla tej formacji - słusznie wskazujesz, że kobiety pokazały jej czerwoną kartkę udzielając znikomego poparcia. Tak samo jak Polacy pokazali Korwinowi co myślą o jego poglądach i dążeniach udzielając mu podobnego poparcia jakie miała Partia Kobiet. Kobiety nie były zmuszane do pracy przez socjalistów i feministki - one zmuszane były do pracy na długo przed tym, zanim narodził się socjalizm czy feminizm. Różnica jest taka, że przez wieki zasięg pracy kobiet ograniczony był do kuchni i pola. Szeroko pojmowani socjaliści, sufrażystki, feministki - oni dali kobietom możliwość pracy także poza domem, zarobkowo. Dali też kobietom prawa wyborcze (to tak na marginesie). Twoich wywodów o tym jak źle jest w krajach skandynawskich nie da się komentować. Nie wiem skąd masz te dane?! Wyczytałeś w "Fakcie"? To tak samo tendencyjne brednie jak te, które wypowiedział Korwin - Mikke na spotkaniu w Zielonej Górze, link do filmu z którego wkleiłeś powyżej. Mówił, że w Szwecji po zaniechaniu przez rodziców dwóch obowiązkowych wizyt u dentysty państwo odbiera rodzicom dziecko i oddaje do domu dziecka. Normalnie propaganda jak u Goebbelsa! Cóż mamy dalej? Nawołujesz - wróćmy do prawdziwego kapitalizmu! Ludzie muszą zacząć się bogacić! A czym jest wg Ciebie prawdziwy kapitalizm? W tych, które ja znam bogacą się tylko nieliczni, kosztem wielu. Piszesz "Nawet ślepy może pracować chociażby w call center! Może być świetnym masażystą." Tu się zgodzę! Ale zauważ, że w Polsce panuje (permanentnie) bezrobocie. Dotyczy to zjawisko także wielu rencistów. Poza tym są bariery architektoniczne. Więc nawet jakby ślepiec dostał pracę w call center to miałby problem dostać się do swego miejsca pracy bo kapitaliści nie inwestują w zwalczanie barier architektonicznych (to się im nie opłaca). Związki zawodowe - kolejny temat rzeka. Nie bronię etatowych liderów związków, też mnie denerwuje ich układowość i oportunizm. Ale same związki są konieczne - jako zdrowa samoobrona przed kapitalistycznymi pijawkami :-) Piszesz na koniec: "Ludzie muszą się rozwijać czasami kosztem innych gatunków. Albo my albo krowy czy inne jaszczurki. Wybieraj." Cóż, chciałbym aby i krowy i jaszczurki też mogły żyć na tym świecie. Jeśli niezbudowanie jakiejś drogi ma im to umożliwić to ja wybieram brak tej drogi. Skoro ludzie muszą się rozwijać to niech się rozwijają. Ale czy rozwój gospodarczy = rozwój ludzkości, jako zbioru szlachetnych myślących istot? Być czy mieć? Pozdrawiam.
22 Lutego 2011, godzina 21:21
~Radek Sawicki
Do Barbra: jeśli jesteś kobietą, na co wskazuje Twój nick, to szczęśliwie możesz wybrać sobie wielce ambitną życiową misję i być "pachnącym kwiatem". Twój wybór. Ja wolę jednak świat i dom, w którym kobieta jest twórcza, ma swoje zdanie, swój głos i swoje marzenia oraz dążenia (niekoniecznie jest to pieczenie dinozaurów). Skąd masz dane, że 99% gotujących naszym dziadkom i pradziadkom kobiet było szczęśliwe? Studiowałaś kulturoznawstwo? Etnologię? A może wyczytałaś w felietonach (faceta) Janusza K-M w Angorze? Pływasz, moja droga, w swych wyobrażeniach! Nie masz pojęcia o ruchu feministycznym, jego zróżnicowaniu i dążeniach. Powielasz stereotyp, mówiący że feministki chcą robić dokładnie to samo co faceci, po to, aby poczuć się fajnie. Przyjmij do wiadomości, że te, które ja znam nie marzą o byciu traktorzystkami, hutniczkami czy górniczkami. Natomiast chciałby zarabiać tyle samo co faceci zatrudnieni na takich samych jak one stanowiskach, chciałyby bezpiecznie (chodzi też o bezpieczeństwo ekonomiczne) rodzić i wychowywać dzieci (tak, tak - feministki potrafią rodzić). Zgodzę się, że zarówno mężczyźni jak i kobiety mają przypisane swoim płciom cechy. To jest tak oczywiste, że nie ma co tego komentować. Ale wrodzoną cechą kobiety nie jest skłonność do gotowania, to jest kulturowo narzucona rola! Twoje postrzeganie dziejów ludzkości jest ograniczone - zarówno w patrzeniu wstecz (historia), jak i w budowaniu wizji przyszłości. Przy okazji: słyszałaś kiedyś o matriarchacie? (...) Więc zaniechaj wrzucania mi jaki to jestem niedojrzały, lewacki i infantylny. Weź się za książki albo konsekwentnie bądź "pachnącym kwiatkiem" i nie zabieraj głosu.
22 Lutego 2011, godzina 20:52
~vogafe
dopiero co znalazłem na wykopie:

http://www.youtube.com/watch?v=0ZJ0Lyq_OMk&feature=player_embedded
22 Lutego 2011, godzina 18:22
~vogafe
Radek Sawicki - nie czytasz zatem uważnie. JKM nie jest męskim szowinistą. Jest konserwatystą. Uwielbia kobiety, wystarczy przejrzeć jego wypowiedzi na youtube. Jest to kompletna bzdura pompowana ludowi przez mainstreemowe media od lat, byle tylko zniechęcić w tym chorym ustroju jakim jest demokracja do głosowania na człowieka który wraz z upadkiem socjalizmu mam nadzieję dożyje i przejmie władzę. Czemu służą feministki? Komu? Kobietom? Była sobie Partia Kobiet, dostała kilka promili głosów w jakichś tam wyborach parlamentarnych. Same kobiety odrzuciły ten projekt - to chyba najlepszy dowód na to co o nich sądzą. Dzięki feministkom niektóre kobiety twierdzą, że po co im dzieci? To dzięki feministkom i socjalistom kobiety zostały zmuszone do pracy. I do tego jeszcze się im wmawia, że kariera przede wszystkim. "Kobiety muszą być niezależne". Mamy Szwecję i Norwegię - państwa socjalistyczne w których za sprawą głoszonego równouprawnienia i wmawiania, że kobieta będzie latać z kilofem, a facet wychowywał dzieci tyle samo jest rozwodów co małżeństw rok rocznie. Wmawiają nam za pośrednictwem badań przeprowadzanych przez te same socjalistyczne szumowiny, że mieszkańcy państw nordyckich to najszczęśliwsi ludzie na Ziemi. Absolutna bzdura! Tutaj rodzinę zastąpiono państwem które reguluje wszystko. Dzieci nie mają rodziców, albo mieszkają w konkubinatach. Babcie i dziadkowie wysyłani są wprost do domów starości gdy dzieci się nimi znudzą lub okażą się już zbędni. Femiznim jest złem, który na szczęście nie jest tak groźny jak sam socjalizm, ale mimo wszystko trzeba go zwalczać. Za sprawą feministek białe kobiety doświadczą tego czego teraz muszą doświadczać kobiety na bliskim wschodzie. Za 30-40 lat w Europie muzłumanów będzie więcej niż białych jeśli Polki, Rosjanki, Niemki, Brytyjki nie zaczną rodzić dzieci. A wtedy za sprawą demokracji obejmą oni władzę. Strach pomyśleć co czeka przyszłe pokolenia. Stąd też powrót do prawdziwego kapitalizmu jest niezbędny. Ludzie muszą zacząć się bogacić. Kobiety jeśli nie chcą nie powinny pracować a mąż powinien ją oraz swe dzieci utrzymać. Pakiet socjalny? Wczoraj czytałem - w Polsce jest 5,5 mln niepełnosprawnych?! Jak to możliwe? Bo ktoś stracił palec czy też jedno oko to od razu w pełni niezdolny do pracy? Co za bzdura! Nawet ślepy może pracować chociażby w call center! Może być świetnym masażystą. A jeśli naprawdę ktoś jest warzywem to powinno o tą osobę zadbać rodzina i najbliżsi a nie złodzieje z Wiejskiej, którym i tak nie zależy. W prawdziwym kapitalizmie 90 % problemów znika automatycznie. Prywatyzując niemal wszystko prócz armii, policji oraz sądownictwa pozbywamy się złodziejstwa! Obniżając podatki 7-krotnie Polaka będzie stać na prywatne ubezpieczenie zdrowotne, na to żeby uzbierać na emeryturę i wysłać dzieci do prywatnej szkoły która uczy tego czego rodzic chce a nie co ci faszyści z Wiejskiej. Chcesz pomagać ? Nikt nie zabrania - możesz fundować "gorzej przystosowanym" - cokolwiek miało by to znaczyć. Tylko dlaczego chcesz zmusić miliony innych do tego? Związkowcy - jakim prawem przywódca związku który notabene zarabia 5 razy tyle co inni ma decydować o tym ile mają zarabiać ludzie w prywatnej firmie? Nie podoba się to won gdzie indziej szukać pracy! Część ekologów to uczciwi ludzie, lecz globalne ocieplenie i inne bajki których napisanie zlecono za łapówki naukowcom czy ekolodzy który szantażują za pieniądze oby tylko nie zbudować drogi przez bagna gdzie żyją żaby to niczym nie różniący się złodzieje od tych z Wiejskiej którzy powinni siedzieć za kratkami. Ludzie muszą się rozwijać czasami kosztem innych gatunków. Albo my albo krowy czy inne jaszczurki. Wybieraj.
22 Lutego 2011, godzina 17:20
~vogafe
Świetne wystąpienie z Zielonej Góry.

http://www.youtube.com/watch?v=8wSoGGHv5xw&feature=feedlik
22 Lutego 2011, godzina 16:39
~Barbra
do Radek Sawicki
p. Radek (ZIELONY CZYLI NIEDOJRZAŁY CZERWONY) jak cała lewica jest infantylny (prawdziwy facet jest Radosławem a nie Radkiem) i pewnie dlatego nie rozumie publicystyki JKM. W kwestii roli kobiet zwyczajnie chodzi o naturalny podziału ról w rodzinie, konkubinacie, wspólnocie, haremie itp. Od wieków było tak ze mężczyzna polował na dinozaury a kobieta je piekła na ruszcie i dbała o ,,ognisko domowe". Czy były szczęśliwe ? W 99% tak! A te które tego nie akceptowały zwyczajnie ginęły jak lesbijki które chcą mieć dzieci bez facetów. To lewakom marzyła się nowa rola kobiet: hutnika, traktorzysty, górnika. Tfu! Kobieta ma być pachnącym kwiatem a nie spoconym robolem do czego zmusz LEWICA
22 Lutego 2011, godzina 15:42
~Radek Sawicki
Czytuję felietony Janusza K-M i szczerze nie trawię tego faceta. Dlaczego? Ano dlatego, że on nie lubi kobiet (a szczególnie feministek - jest typowym mizoginem), nie lubi jakichkolwiek działaczy społecznych (szczególnie związkowców i ekologów), chce prywatyzacji i komercjalizacji wszystkiego zakładając, wg mnie błędnie, że jakikolwiek pakiet socjalny dla gorzej przystosowanych to marnotrawstwo publicznej kasy i że wszyscy ludzie jako jednostki powinni dać sobie radę w społeczeństwie. Jedyne co mnie z nim łączy to niechęć do fiskusa i krytyka państwa jako totalnego złodzieja naszych obywatelskich pieniędzy.
22 Lutego 2011, godzina 11:00
Głupie że większość ludzi kieruje się stereotypami JKMa jako oszołoma, tylko nikt nie potrafi sprecyzować dlaczego tak uważa. /bo w telewizji powiedzieli/ Mało kto potrafi określić jego poglądy. Niestety żyjemy w czasach kiedy myślenie wyszło z obiegu

Gdyby tylko mówił w inny sposób i nie gadał głupot typu "zabierzmy kobietom prawo do głosowania", to może wzbudziłby elementarne zaufanie u ludzi. Na szczęście JKM nie stara się wybielić, co jednak nie przysparza mu zwolenników...
21 Lutego 2011, godzina 22:55
~Ja nikt inny
Mały_Książe - Fakt głupie ale nie znaczy to ze ludzie, którzy nie znają Korwina nie sa Głupkami. To ze ktos nie ma w zwyczaju podwarzac,albo sprawdzac wiarygodnosc mediow nie znaczy ze jest głupcem. Ale faktem jest ze ludzie nie maja takiego zwyczaju zeby poswiecic chwile na poznanie prawdy hehe przypomina mi sie czas jak to w szkole gadali nam jak to komuna piekna wojna klas heheh wyobrazacie sobei jak by za komuny bl internet? hehe polowa stron byla by zablokowana jak dzis w Korei czy chinach ale co tam jak sie sami ludzie nie obudza to nic to nie da wiec radcy prezydencie marszalkowie mezowie stanu obudzcie nas...
21 Lutego 2011, godzina 21:27
~vogafe
Wolność Własność Sprawiedliwość!
21 Lutego 2011, godzina 21:18
Głupie że większość ludzi kieruje się stereotypami JKMa jako oszołoma, tylko nikt nie potrafi sprecyzować dlaczego tak uważa. /bo w telewizji powiedzieli/ Mało kto potrafi określić jego poglądy. Niestety żyjemy w czasach kiedy myślenie wyszło z obiegu
21 Lutego 2011, godzina 20:57
~ja i nikt inny
Chciał bym przypomnieć ze chodzi tu o poglądy wolnościowe czyli konserwatywno liberalne (nie mylić z PO które jest socjal-liberalne ps: jeśli coś takiego w ogóle istnieje, hehe ale skoro tak gadają w radio i w telewizji to "pewnie tak jest" ) Korwin Mikke to tylko "ikona" liberalizmu , ale co będziemy się sprzeczać , od tego będzie czat żeby pana Halizaka wypytać. Polecam poczytanie chwile na internecie o co chodzi z tym liberalizmem, zeby nie zadawac pytan w sylu " a po co panu muszka" itd.
Fajne jest napewno jedno ze jest jakaś opozycja, alternatywa ... czy słuszna, coz sami oceńcie ale przypominam jeszcze raz, macie przed sobą internet źródło łwszechwiedzy, poprzyjcie swoje argumenty widza z roznych zrodel, i nie tylko jesli chodzi o pana Krzysztofa ale innch gosci tego portalu jak i innych . Coz wiec do czwartku
21 Lutego 2011, godzina 18:43
w/g mnie nazwiska i imiona zawsze powinny byc w mianowniku.
21 Lutego 2011, godzina 18:39

Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Dodaj komentarz

Komentarze publikowane są dopiero po sprawdzeniu przez moderatora!

Zaloguj się lub dodaj komentarz jako gość

Zalogowani użytkownicy mogą otrzymywać powiadomienia o nowych komentarzach. Zaloguj się

Zaloguj się

Kursy walut

Aktualne kursy w kantorze PROMES
Kupno Sprzedaż Kupno Sprzedaż
USD USD 401.00 409.00 DKKDKK 51.40 55.20
EUREUR 430.00 440.00 RUBRUB 4.21 4.45
CHFCHF 439.00 449.00 NOKNOK 31.30 33.80
GBPGBP 500.00 510.00 SEKSEK 36.10 37.20
Aktualizacja: 2024-04-26 18:45
Kursy walut dostarcza Kantor Promes.
Kursy dla transakcji powyżej 3000 PLN
Kupno Sprzedaż Kupno Sprzedaż
USD USD 402.19 406.85 DKKDKK 51.50 55.10
EUREUR 431.01 435.62 RUBRUB 4.21 4.45
CHFCHF 439.79 445.98 NOKNOK 31.40 33.70
GBPGBP 501.68 507.01 SEKSEK 36.20 37.10
Aktualizacja: 2024-04-26 18:45
Kursy walut dostarcza Kantor Promes.

Sondaże Chojnice24 archiwum »

Co sądzisz o wycince drzew pod inwestycję na ul. Ceynowy w Chojnicach?




Ceny paliw2024-04-26

E95 E98 ON LPG
BP 6.94 zł 7.64 zł 7.01 zł 2.69 zł
Circle K 6.82 zł - 6.9 zł 2.69 zł
Mol Chojnice 6.86 zł - 6.93 zł 2.69 zł
MZK 6.71 zł 7.29 zł 6.82 zł 2.72 zł
Orlen 6.86 zł 7.57 zł 6.93 zł 2.69 zł
PKS 6.78 zł - 6.86 zł 2.72 zł

Drogi Użytkowniku,

przedstawiamy podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych podczas korzystania z naszego portalu. Zamykając ten komunikat (poprzez kliknięcie "X", przysiku "Przejdź do serwisu") zgadzasz się na opisane niżej działania.

Wykorzystanie danych

Masz pełne prawo zgłosić podmiotowi przetwarzającemu Twoje dane osobowe żądanie dostępu do tych informacji, ich poprawienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.

Zakres i cele przetwarzania Twoich danych oraz szczegółowe informacje o Twoich prawach opisane zostały w Polityce prywatności oraz Regulaminie portalu, z którymi możesz zaponać się w każdej chwili.

Pliki cookies

Stosujemy pliki cookies i inne podobne technologie w celu:

Zakres wykorzystania plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki. Nie wprowdzając zmian zgadzasz się na zapisywanie plików cookies w pamięci Twojego urządzenia.

Szczegółowe informacje nt. sposobu wykorzystania plików cookies znajdziesz w Regulaminie portalu.

Przejdź do serwisu Zamknij