Zmiany wizerunkowe w I. lidze
Wiosną rozgrywki I ligi zobaczymy w nowej odsłonie. Podczas walnego zgromadzenia przedstawicieli klubów I ligi, które odbyło się w Warszawie, przy współpracy z partnerami – PZPN i Orange sport – rozpoczęto szereg zmian wizerunkowych. Już jesienią powstało nowe logo rozgrywek, a praca biura PLP, które ma nową siedzibę, uległa reorganizacji. Dodatkowo od grudnia 2013 kluby I ligi występują pod nową nazwą – Pierwsza Liga Piłkarska.
Zmiana nazwy symbolizuje nowy etap w zarządzaniu rozgrywkami. Zmiany jakościowe, które wiążą się ze zmianą systemu organizacji zobaczymy podczas rundy wiosennej rozgrywek. Podczas spotkania w Warszawie, w obecności nie tylko przedstawicieli wszystkich klubów I ligi, ale też Polskiego Związku Piłki Nożnej i telewizji Orange sport, która transmituje rozgrywki, podjęto strategiczne decyzje, które w najbliższych miesiącach powinny znacząco podnieść poziom organizacji i zarządzania rozgrywkami zaplecza ekstraklasy. Celem zmian jest polepszenie aspektu marketingowego i wizerunkowego I ligi.
Reklama | Czytaj dalej »
Nowy wizerunek będzie budowany m. in. dzięki użyciu identyfikacji wizualnej. Kluby I ligi otrzymały już m.in. naszywki na koszulki, banery na stadion, ścianki konferencyjne i centralną tablicę z nowym logotypem rozgrywek. Ponadto reorganizacji uległa praca biura PLP, które zyskało nową siedzibę w PZPN.
Kolejne plany to m.in. uruchomienie dedykowanych serwisów internetowych oraz wiosenna kampania reklamowa w Orange sport. Nowy serwis internetowy ma być współtworzony przez kluby występujące w I lidze. W związku z wprowadzeniem tego projektu zaplanowano szkolenie dla rzeczników prasowych klubów.
Rozpoczęto także pracę nad stworzeniem podręcznika I ligi, który będzie zawierał uchwały, regulaminy oraz jednolite wzory umów i dokumentów, a także przepisy PZPN, podręcznik licencyjny, terminarz i regulamin rozgrywek I ligi.
Udział w walnym zgromadzeniu wziął wiceprezes Chojniczanki – Jarosław Klauzo. Przywiózł ciekawe statystyki dotyczące oglądalności meczów I ligi w telewizji Orange Sport. Okazuje się, że dwa spotkania transmitowane z Chojnic znalazły się całkiem wysoko w ogólnej klasyfikacji. Mecz Chojniczanka – GKS Bełchatów oglądało 42 tysiące widzów (13. miejsce na 36.wszystkich spotkań I ligi. pokazywanych na żywo w Orange Sport), a spotkanie Chojniczanka – Wisła Płock niewiele mniej – 39 tysięcy (15. miejsce w zestawieniu). – Udowadnia to, że skala reklamy poprzez sport jest bardzo duża – skomentował wiceprezes Klauzo.
redakcja@mkschojniczanka.pl
Podobne tematy:
Najnowsze:
REKLAMA:
- Komentarze Chojnice24 (0)
- Komentarze Facebook (...)


USD
DKK
EUR
TRY
CHF
NOK
GBP
SEK



Związki i pracodawcy domagają się...
Hołownia: 6 sierpnia odbiorę od...
Nowy sondaż prezydencki
Brak komentarzy
Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Dodaj komentarz
Komentarze publikowane są dopiero po sprawdzeniu przez moderatora!