Zmiany w ratuszu
W urzędzie miejskim zmieniono regulamin organizacyjny. Liczba wydziałów wzrosła o dwa. Jeden jest całkiem nowy, inny wynika z podziału obowiązków. Doszło też dwóch nowych dyrektorów.
W miejsce jednego - Wydziału Gospodarowania Przestrzenią i Nieruchomościami, powstały dwa. - Oddzieliłem nieruchomości od planowania, wzmacniając jedno i drugie. Nie jest to kosztowna reforma – infomuje Arseniusz Finster. Wydziałowi Gospodarowania Przestrzenią szefuje Jacek Marczewski, który jeszcze przed podziałem pełnił funkcję dyrektora w tymże wydziale. Jego pracownik Waldemar Gregus awansował na stanowisko dyrektorskie w Wydziale Planowania Przestrzennego. Jak mówi burmistrz Finster, liczba pracowników się nie zwiększyła, zostali podzieleni po połowie na dwa wydziały. Zmiany organizacyjne związane są m.in. z ambitnymi planami sprzedaży nieruchomości miejskich. Sprawy ściągania należności też zostały uznane na tyle istotne, że powstał Wydział Windykacji. - Na dyrektora tego wydziału powołałem Tomasza Czupryniaka – informuje włodarz.
Reklama | Czytaj dalej »
Zmiany są na tyle świeże, że nowych wydziałów nie można jeszcze znaleźć na stronie internetowej urzędu, podobnie jak zmienionego schematu organizacyjnego.
Podobne tematy:
Najnowsze:
REKLAMA:
- Komentarze Chojnice24 (33)
- Komentarze Facebook (...)
33 komentarzy
Dwóch awansowanych pracowników, dotychczas podwładnych, dostaje oto nowe zadanie - kierowanie swoimi podwładnymi. Realizacja tego jakże potrzebnego zadania "kierowania" może się odbyć wyłącznie kosztem realizowanych dotychczas przez nich zadań produkcyjnych ("niekierowniczych". Liczba wykonanych zadań produkcyjnych oczywiście spadnie, co wpłynie na niższą efektywność pracy i tym samym na wyższe koszty.
Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Dodaj komentarz
Komentarze publikowane są dopiero po sprawdzeniu przez moderatora!