Komputer przegrał z człowiekiem
- System zakłada wysoką świadomość społeczną i kulturę osób, które się umawiają - tłumaczył Krzysztof Piekarski.
Do wydziału komunikacji można umówić się przez telefon lub osobiście, bo elektroniczny system oblegany był przez pośredników. O powrót do wcześniejszego rozwiązania w imieniu tychże optował radny PiS.
Â
Â
Â
- System działał ponad rok. Klienci byli bardzo zadowoleni i było to dobre. Dlaczego zrezygnowano z elektronicznego systemu umawiania wizyt przy rejestracji samochodów i co się stało z owym systemem za wielkie pieniądze? - dopytywał na sesji Marek Szmagliński.
- System działał, klienci byli zadowoleni...
Specjalny elektroniczny system do wydziału komunikacji i transportu w chojnickim Starostwie Powiatowym zakupiono 9 lat temu za 50 tys. i cały ten czas działa nieprzerwanie. - Wszystkie zakupione moduły są sprawne, m.in. kalnedarz spotkań. Aktualnie umawiamy klientów telefonicznie i bezpośrednio w informacji. Kilkanaście razy dziennie jestem w informacji i na bieżąco sprawdzam co się dzieje z kolejką i przyjmuję wszystkich trudnych klientów - na forum rady powiatu wyjaśniał dyrektor wydziału Krzysztof Piekarski.
Nie można umówić się na rejestrację auta przez internet, bo urzędnicy wyłączyli tenże moduł oprogramowania. - Ta pula miejsc została swego czasu wielokrotnie opanowana przez pośredników, którzy nie tylko handlowali swoją wiedzą fachową, lecz także miejscami w wydziale komunikacji. Powstały dwie kolejki, powiedziałbym dwóch prędkości. Ale uporządkowaliśmy i ten temat, i mamy to już za sobą. Wyłączyliśmy to. Nie można z tym walczyć, bo system zakłada wysoką świadomość społeczną i kulturę osób, które się umawiają.
Reklama | Czytaj dalej »
- System elektronicznych spotkań działa, ale jest nieaktywny...
Piekarski tłumaczył, że dzięki temu od dwóch lat nie ma problemu z kolejkami, a czas oczekiwania na umówione spotkanie to 1-2 dni. Ale radny Szmagliński dalej pytał, jak sam przyznał, w imieniu przedsiębiorców, czy nie można by wrócić do elektronicznego kalendarza spotkań. - Pośrednicy są obsługiwani jak każdy inny klient. Ma być dostępność dla mieszkańców powiatu - krótko odparł starosta Stanisław Skaja.
Podobne tematy:
Najnowsze:
REKLAMA:
- Komentarze Chojnice24 (17)
- Komentarze Facebook (...)
17 komentarzy
Problem w tym, że zarówno ci pośrednicy, na których tak się niektórzy wyżywają, a przede wszystkim klienci tych pośredników to nikt inny jak... mieszkańcy powiatu! :-)
Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Dodaj komentarz
Komentarze publikowane sÄ… dopiero po sprawdzeniu przez moderatora!