Subisława pierwsza w kolejce
Do remontu oraz budowy - nowa część ma prowadzić do strefy przemysłowej miasta. Duży ruch może wymusić budowę ronda na skrzyżowaniu z Gdańską.
- Powstanie ulica, która dla większej części chojniczan będzie dobrodziejstwem. Natomiast nie ma co ukrywać, że dla mieszkańców może stać się bardziej uciążliwa - uważa burmistrz Arseniusz Finster. Dlaczego? Bo, jak podkreśla, mieszkańcy blokowisk pracujący w zakładach przy ul. Przemysłowej wybiorą nową drogę zamiast jeździć np. ul. Drzymały.
Reklama | Czytaj dalej »
- Powstanie ulica, która dla większości chojniczan...
Finster od razu zaznacza, że ta inwestycja zrodzi potrzebę kolejnej. Wskazuje na problem ze skrzyżowaniem Obrońców Chojnic, Gdańskiej i Subisława. Rozwiązania ma dwa - albo sygnalizacja świetlna, albo rondo. W wypadku pierwszego w niedalekim sąsiedztwie są już światła - przy skrzyżowaniu z Wicka Rogali i na wysokości marketu. - Dlatego być może drogowcy zasugerują tam rondo - gdyba burmistrz. Uważa, że nie ma tam na tyle dużego ruchu pieszych, by się zakorkowało, jak choćby rondo Solidarności. - To jest głównie problem pieszych. Pieszy ma pierwszeństwo i jeżeli jest ich więcej niż 300 na godzinę, to całkowicie blokują takie rondo.
- To jest głównie problem pieszych...
W projekcie Subisława są również ścieżki rowerowe. Kiedy ulica zostanie pobudowana w całości? - Sądzę, że zdążymy do jesiennych wyborów - zapowiada Arseniusz Finster.
Podobne tematy:
Najnowsze:
REKLAMA:
- Komentarze Chojnice24 (8)
- Komentarze Facebook (...)
8 komentarzy
Obecnie ze stacji kolejowej w Chojnicach w ciągu doby odjeżdżają jedynie dwa lub trzy szynobusy więc pobudowanie przejazdu przez tory pomiędzy ul. Towarową i Zakładową nie powinno być problemem. Przejazd może być zamykany szlabanami na czas przejazdu 3 szynobusów jakie jeszcze kursują z chojnickiej stacji kolejowej.
nich jeżdżą klienci ul. Przemysłowa lub Lichnowską- dla nich jest ten planowany skrót z Gdańskiej na Towarową. Niech dołożą i połączą Zakładową przez torowiska. Przecież kolej nie istnieje.
Aby przebudowa i połączenie ul. Subisława z ul. Towarowa miało sens w rozwiązaniu problemów komunikacyjnych konieczne było by połączenie ul . Zakładowej poprzez torowiska kolejowe z ul. Towarową. Bez połączenia ul. Zakładowej do ul. Towarowej efekt przebudowy ul. Subisława będzie znikomy. Chyba, że prawdziwym celem tej przebudowy jest by burmistrz i jego kolesie mogli sobie coś uszczknąć z pieniędzy przeznaczonych oficjalnie na inwestycje - co prawdopodobnie może być rzeczywistym celem działań burmistrza by przebudować ulice Subisława.
Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Dodaj komentarz
Komentarze publikowane są dopiero po sprawdzeniu przez moderatora!