Kaszubska Marszruta najlepszą reklamą powiatu?
Przedstawiciele środowisk turystycznego, kulturalnego, osoby zajmujące się promocją oraz przedsiębiorcy uczestniczyli w naradzie, w czasie której dyskutowano nad wyborem produktu regionalnego promującego powiat chojnicki.
Inicjatorem wczorajszego (7.05) spotkania był wicestarosta chojnicki Mariusz Paluch. Padały różne pomysły, począwszy od Kaszubskiej Marszruty poprzez Rezerwat Biosfery Bory Tucholskie do festynu promującego zdrowy styl życia. Nie zabrakło koncepcji opierających się na smacznym produkcie regionalnym na miarę toruńskiego piernika czy symbolicznym, jakim jest Brama Człuchowska.
Uczestnicy spotkania podkreślali, że powiat chojnicki ma kilka produktów, z których można wybrać ten jedyny i należałoby tylko położyć większy nacisk na jego promocję. Produktem, którego nazwa pojawiała się w trakcie spotkania najczęściej była Kaszubska Marszruta. Podczas kolejnej narady mają zostać opracowane narzędzia i sposoby zwrócenia większej uwagi właśnie na ten jeden z najpopularniejszych szlaków rowerowych w Polsce.
Podobne tematy:
Najnowsze:
REKLAMA:
- Komentarze Chojnice24 (2)
- Komentarze Facebook (...)
2 komentarze
Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Dodaj komentarz
Komentarze publikowane są dopiero po sprawdzeniu przez moderatora!