Co będzie lepsze dla firmy: pozycjonowanie czy Google Ads? Odpowiedź na zawsze zmieni Twoje postrzeganie internetu
Jak promować markę w sieci, żeby cieszyła się coraz większą popularnością wśród konsumentów? Tego rodzaju pytania zadają sobie w zasadzie wszyscy przedsiębiorcy, którzy zdali sobie już sprawę z potęgi internetu. Rzecz jasna należy tak dobrać strategię, żeby cała inwestycja w e-marketing była opłacalna. Zadanie jest o tyle trudniejsze, że na szczyt Google można się wspiąć kilkoma różnymi drogami. Wyjaśnienia ekspertów z agencji SEO AFTERWEB pozwolą Ci wybrać optymalne rozwiązanie dla Twojej firmy.
Reklamy przynoszą efekty natychmiast. Z kolei efektywne pozycjonowanie cechuje większa stabilność
Jeżeli długie oczekiwanie na rezultaty w postaci zwiększonej sprzedaży nie wchodzi w rachubę, priorytetem powinno stać się Google Ads. Systematycznie rozbudowywany system sieci reklamowej wyszukiwarki pozwala wyświetlić odnośnik do firmowej strony (wraz z krótkim tekstem marketingowym) na samej górze wyników. Wyżej, niż witryny uznane przez algorytmy za najlepiej dopasowane do zapytania i użytkownika. Trudność w prowadzeniu kampanii polega głównie na takim ustawieniu szczegółowych parametrów, aby reklamy pokazywać odbiorcom z grupy docelowej, a nie przypadkowym internautom. Poza tym stawki za pierwsze miejsca mogą zmieniać się niezwykle dynamicznie. Profesjonalna agencja SEO zatrudnia specjalistów PPC, którzy doskonale się odnajdują w tym gąszczu danych.
Z kolei pozycjonowanie strony w wynikach organicznych stanowi nadzwyczaj złożony proces. Realnie wysoki poziom zainteresowania odbiorców gwarantują jedynie miejsca na pierwszej stronie rankingu – chętnych na zajęcie 5-10 miejsc jest oczywiście wielokrotnie więcej. Poza tym należy zająć się nie tylko samą witryną (treściami, optymalizacją działania itp.), ale też pozyskiwaniem wartościowych linków z serwisów zewnętrznych. Eksperci od marketingu internetowego dysponują odpowiednimi narzędziami, aby ocenić gdzie warto zamieszczać materiały partnerskie.
Jedno drugiego nie wyklucza. Dobra agencja SEO wesprze Cię w obu typach kampanii w Google
Powyższe, krótkie i dość pobieżne opisy i tak wyraźnie pokazują, że jeden sposób reklamowania się w wyszukiwarce nie ma zbyt wiele wspólnego z drugim. Dlatego też bezpośrednie porównywanie ich ze sobą słusznie wydaje się pozbawione głębszego sensu. Do zagadnień pozycjonowania oraz Google Ads lepiej podchodzić z różnym nastawieniem – specyfika działań marketingu internetowego wymusza bowiem coraz węższą specjalizację. Osoba, która zna panel Ads i jest na bieżąco z najnowszymi funkcjonalnościami, niekoniecznie potrafi przeanalizować kod HTML strony internetowej, a następnie go zoptymalizować. I vice versa. W agencjach SEO, takich wspomniany we wstępie AFTERWEB, można liczyć fachową, kompleksową pomoc w przygotowaniu odpowiednich kampanii dla wyszukiwarki Google.
Podobne tematy:
Najnowsze:
REKLAMA:
- Komentarze Chojnice24 (0)
- Komentarze Facebook (...)
Brak komentarzy
Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Dodaj komentarz
Komentarze publikowane są dopiero po sprawdzeniu przez moderatora!