Co będzie lepsze dla firmy: pozycjonowanie czy Google Ads? Odpowiedź na zawsze zmieni Twoje postrzeganie internetu
Jak promować markę w sieci, żeby cieszyła się coraz większą popularnością wśród konsumentów? Tego rodzaju pytania zadają sobie w zasadzie wszyscy przedsiębiorcy, którzy zdali sobie już sprawę z potęgi internetu. Rzecz jasna należy tak dobrać strategię, żeby cała inwestycja w e-marketing była opłacalna. Zadanie jest o tyle trudniejsze, że na szczyt Google można się wspiąć kilkoma różnymi drogami. Wyjaśnienia ekspertów z agencji SEO AFTERWEB pozwolą Ci wybrać optymalne rozwiązanie dla Twojej firmy.

Reklamy przynoszą efekty natychmiast. Z kolei efektywne pozycjonowanie cechuje większa stabilność
Jeżeli długie oczekiwanie na rezultaty w postaci zwiększonej sprzedaży nie wchodzi w rachubę, priorytetem powinno stać się Google Ads. Systematycznie rozbudowywany system sieci reklamowej wyszukiwarki pozwala wyświetlić odnośnik do firmowej strony (wraz z krótkim tekstem marketingowym) na samej górze wyników. Wyżej, niż witryny uznane przez algorytmy za najlepiej dopasowane do zapytania i użytkownika. Trudność w prowadzeniu kampanii polega głównie na takim ustawieniu szczegółowych parametrów, aby reklamy pokazywać odbiorcom z grupy docelowej, a nie przypadkowym internautom. Poza tym stawki za pierwsze miejsca mogą zmieniać się niezwykle dynamicznie. Profesjonalna agencja SEO zatrudnia specjalistów PPC, którzy doskonale się odnajdują w tym gąszczu danych.
Z kolei pozycjonowanie strony w wynikach organicznych stanowi nadzwyczaj złożony proces. Realnie wysoki poziom zainteresowania odbiorców gwarantują jedynie miejsca na pierwszej stronie rankingu – chętnych na zajęcie 5-10 miejsc jest oczywiście wielokrotnie więcej. Poza tym należy zająć się nie tylko samą witryną (treściami, optymalizacją działania itp.), ale też pozyskiwaniem wartościowych linków z serwisów zewnętrznych. Eksperci od marketingu internetowego dysponują odpowiednimi narzędziami, aby ocenić gdzie warto zamieszczać materiały partnerskie.
Jedno drugiego nie wyklucza. Dobra agencja SEO wesprze Cię w obu typach kampanii w Google
Powyższe, krótkie i dość pobieżne opisy i tak wyraźnie pokazują, że jeden sposób reklamowania się w wyszukiwarce nie ma zbyt wiele wspólnego z drugim. Dlatego też bezpośrednie porównywanie ich ze sobą słusznie wydaje się pozbawione głębszego sensu. Do zagadnień pozycjonowania oraz Google Ads lepiej podchodzić z różnym nastawieniem – specyfika działań marketingu internetowego wymusza bowiem coraz węższą specjalizację. Osoba, która zna panel Ads i jest na bieżąco z najnowszymi funkcjonalnościami, niekoniecznie potrafi przeanalizować kod HTML strony internetowej, a następnie go zoptymalizować. I vice versa. W agencjach SEO, takich wspomniany we wstępie AFTERWEB, można liczyć fachową, kompleksową pomoc w przygotowaniu odpowiednich kampanii dla wyszukiwarki Google.
Podobne tematy:
Najnowsze:
REKLAMA:
- Komentarze Chojnice24 (0)
- Komentarze Facebook (...)


USD
DKK
EUR
TRY
CHF
NOK
GBP
SEK



Związki i pracodawcy domagają się...
Hołownia: 6 sierpnia odbiorę od...
Nowy sondaż prezydencki
Brak komentarzy
Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Dodaj komentarz
Komentarze publikowane są dopiero po sprawdzeniu przez moderatora!