Pozycjonowanie lokalne w Chojnicach
Pozycjonowanie stron jest jedną z popularniejszych form marketingu internetowego. Nasi klienci przede wszystkim cenią w tej usłudze fakt, że jest to naprawdę bardzo skuteczna kampania, która pomaga zwiększyć sprzedaż i wybić się ponad konkurencję.

dobrze znając potrzeby przedsiębiorców, przygotowało ofertę świadczenia tej usługi zarówno dla większych, jak i mniejszych przedsiębiorstw. Najważniejsze, aby była to reklama, która będzie dopasowana do profilu działalności danej firmy. Dlatego obok pozycjonowania szerokiego na cały kraj, stworzyliśmy także możliwość skorzystania z kampanii o zasięgu lokalnym, a więc chociażby z możliwości pozycjonowania stron w Chojnicach, czy jakimkolwiek innym, polskim mieście.
Na jakiej zasadzie działa pozycjonowanie lokalne?
W przypadku pozycjonowania w Chojnicach skupiamy się na tym, aby osiągnąć wysokie pozycje w rankingu stron Google na wybrane słowa kluczowe, ale na konkretnym obszarze - w tym przypadku na obszarze Chojnic. Automatycznie oznacza to, że rankingi NPROFIT analizujemy poprzez to miasto, a użytkownicy, jakich chcemy w ten sposób pozyskać, zazwyczaj są mieszkańcami tego miasta i jego okolic. Pozycjonowanie polega tutaj na systematycznym zwiększaniu popularności strony poprzez promowanie jej na innych portalach i w innych witrynach, które są wartościowe i popularne. W ramach świadczenia usługi sprawdzamy też, czy strona jest przyjazna dla wyszukiwarki, a także dodajemy ją do Google Moja Firma tak, aby jej wizytówka mogła wyświetlać się w Mapach Google. Reklamujemy też stronę na naszym własnym zapleczu, o które dbamy i w które mocno inwestujemy. To pozwala uzyskać nam stabilne, wysokie pozycje już po upływie około 3 miesięcy pracy nad stroną.
W jaki sposób zacząć swoją przygodę z pozycjonowaniem?
Pierwszym i najważniejszym krokiem jest zgłoszenie się do nas. Niestety, nie możemy z miejsca przedstawić, ile będzie kosztowało świadczenie tej usługi. Każda firma jest inna, dlatego istnieje konieczność przygotowania spersonalizowanej wyceny pozycjonowania, która będzie oparta o informacje związane z branżą, w której przedsiębiorstwo działa oraz o informacje zawarte na jej stronie internetowej. Przygotowujemy listę słów kluczowych, które mają sporą, miesięczną liczbę wyszukiwań na danym terenie, a więc są popularne i często wpisywane do wyszukiwarki. Każdą frazę wyceniamy indywidualnie, dodatkowo biorąc też pod uwagę bieżące trendy, modę, specyfikę danego miasta, a także konkurencję ze strony innych firm, które również chcą być obecne w top 10 na daną frazę. W ten sposób opracowujemy ofertę z listą fraz, gdzie każda ma swoją indywidualną cenę maksymalną, jaką trzeba będzie zapłacić w momencie, kiedy strona byłaby w top 10 na to słowo kluczowe przez wszystkie dni w miesiącu. W modelu rozliczeń za efekt - nie płaci się za dni, kiedy strony nie ma w TOP 10. Mając taką wycenę, klient szybko może zorientować się w kosztach i może zdecydować, które słowa kluczowe najbardziej go interesują i ile powinno się ich finalnie znaleźć w kampanii. Warto sprawdzić również rankingi przedmiotów na terdeals.com/pl, które jest prowadzone przez firmę NPROFIT.
Podobne tematy:
Najnowsze:
REKLAMA:
- Komentarze Chojnice24 (0)
- Komentarze Facebook (...)


USD
DKK
EUR
TRY
CHF
NOK
GBP
SEK



Związki i pracodawcy domagają się...
Hołownia: 6 sierpnia odbiorę od...
Nowy sondaż prezydencki
Brak komentarzy
Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Dodaj komentarz
Komentarze publikowane są dopiero po sprawdzeniu przez moderatora!