Pozycjonowanie lokalne w Chojnicach
Pozycjonowanie stron jest jedną z popularniejszych form marketingu internetowego. Nasi klienci przede wszystkim cenią w tej usłudze fakt, że jest to naprawdę bardzo skuteczna kampania, która pomaga zwiększyć sprzedaż i wybić się ponad konkurencję.
dobrze znając potrzeby przedsiębiorców, przygotowało ofertę świadczenia tej usługi zarówno dla większych, jak i mniejszych przedsiębiorstw. Najważniejsze, aby była to reklama, która będzie dopasowana do profilu działalności danej firmy. Dlatego obok pozycjonowania szerokiego na cały kraj, stworzyliśmy także możliwość skorzystania z kampanii o zasięgu lokalnym, a więc chociażby z możliwości pozycjonowania stron w Chojnicach, czy jakimkolwiek innym, polskim mieście.
Na jakiej zasadzie działa pozycjonowanie lokalne?
W przypadku pozycjonowania w Chojnicach skupiamy się na tym, aby osiągnąć wysokie pozycje w rankingu stron Google na wybrane słowa kluczowe, ale na konkretnym obszarze - w tym przypadku na obszarze Chojnic. Automatycznie oznacza to, że rankingi NPROFIT analizujemy poprzez to miasto, a użytkownicy, jakich chcemy w ten sposób pozyskać, zazwyczaj są mieszkańcami tego miasta i jego okolic. Pozycjonowanie polega tutaj na systematycznym zwiększaniu popularności strony poprzez promowanie jej na innych portalach i w innych witrynach, które są wartościowe i popularne. W ramach świadczenia usługi sprawdzamy też, czy strona jest przyjazna dla wyszukiwarki, a także dodajemy ją do Google Moja Firma tak, aby jej wizytówka mogła wyświetlać się w Mapach Google. Reklamujemy też stronę na naszym własnym zapleczu, o które dbamy i w które mocno inwestujemy. To pozwala uzyskać nam stabilne, wysokie pozycje już po upływie około 3 miesięcy pracy nad stroną.
W jaki sposób zacząć swoją przygodę z pozycjonowaniem?
Pierwszym i najważniejszym krokiem jest zgłoszenie się do nas. Niestety, nie możemy z miejsca przedstawić, ile będzie kosztowało świadczenie tej usługi. Każda firma jest inna, dlatego istnieje konieczność przygotowania spersonalizowanej wyceny pozycjonowania, która będzie oparta o informacje związane z branżą, w której przedsiębiorstwo działa oraz o informacje zawarte na jej stronie internetowej. Przygotowujemy listę słów kluczowych, które mają sporą, miesięczną liczbę wyszukiwań na danym terenie, a więc są popularne i często wpisywane do wyszukiwarki. Każdą frazę wyceniamy indywidualnie, dodatkowo biorąc też pod uwagę bieżące trendy, modę, specyfikę danego miasta, a także konkurencję ze strony innych firm, które również chcą być obecne w top 10 na daną frazę. W ten sposób opracowujemy ofertę z listą fraz, gdzie każda ma swoją indywidualną cenę maksymalną, jaką trzeba będzie zapłacić w momencie, kiedy strona byłaby w top 10 na to słowo kluczowe przez wszystkie dni w miesiącu. W modelu rozliczeń za efekt - nie płaci się za dni, kiedy strony nie ma w TOP 10. Mając taką wycenę, klient szybko może zorientować się w kosztach i może zdecydować, które słowa kluczowe najbardziej go interesują i ile powinno się ich finalnie znaleźć w kampanii. Warto sprawdzić również rankingi przedmiotów na terdeals.com/pl, które jest prowadzone przez firmę NPROFIT.
Podobne tematy:
Najnowsze:
REKLAMA:
- Komentarze Chojnice24 (0)
- Komentarze Facebook (...)
Brak komentarzy
Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Dodaj komentarz
Komentarze publikowane są dopiero po sprawdzeniu przez moderatora!