Zamknięcie sal obsługi w pomorskim NFZ
Pomorski Oddział Wojewódzki NFZ informuje, że w związku z sytuacją epidemiczną na terenie naszego województwa, kierując się troską o bezpieczeństwo odwiedzających do odwołania zawieszona zostaje bezpośrednia obsługa w Salach Obsługi Klienta w Gdańsku, Gdyni, Słupsku i Chojnicach.
W pilnych sprawach, które nie mogą zostać załatwione w formie elektronicznej lub drogą korespondencyjną a wymagają szybkiej reakcji, POW NFZ prosi o kontakt telefoniczny w celu umówienia wizyty z wykorzystaniem numerów:
58 321 86 20 – Sala Obsługi Klientów w Gdańsku
Reklama | Czytaj dalej »
58 321 85 40 – Sekcja Obsługi Klientów w Słupsku
58 321 85 65 – Punkt Obsługi Klientów w Gdyni
58 321 85 70 – Punkt Obsługi Klientów w Chojnicach.
Z dniem 16 października 2020 r. do odwołania zawieszone zostało również potwierdzanie profilu zaufanego ePUAP.
Wszystkim zainteresowanym polecamy elektroniczną formę kontaktu z pomorskim NFZ.
Adres ogólny: pow@nfz-gdansk.pl
Adresy dla zainteresowanych konkretnymi sprawami:
Europejska Karta Ubezpieczenia Zdrowotnego - ekuz@nfz.gov.pl
certyfikat tymczasowo zastępujący EKUZ >>> unia@nfz-gdansk.pl
wnioski unijne/ formularze UE/EFTA >>> unia@nfz-gdansk.pl
zaopatrzenie w wyroby medyczne >>> pow@nfz-gdansk.pl
leczenie uzdrowiskowe >>> pow@nfz-gdansk.pl
ubezpieczenie w NFZ >>> pow@nfz-gdansk.pl
składanie skarg i wniosków >>> pow@nfz-gdansk.pl
ePUAP >>> (dla posiadaczy Profilu Zaufanego) >>> /im2816rkl4/skrytkaESP
Możliwy jest też kontakt za pośrednictwem tradycyjnej poczty na adres:
Pomorski Oddział Wojewódzki NFZ, ul. Marynarki Polskiej 148, 80-865 Gdańsk.
Zachęcamy ponadto do korzystania z Telefonicznej Infolinii Pacjenta - 800 190 590.
Podobne tematy:
Najnowsze:
REKLAMA:
- Komentarze Chojnice24 (0)
- Komentarze Facebook (...)
Brak komentarzy
Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Dodaj komentarz
Komentarze publikowane są dopiero po sprawdzeniu przez moderatora!