Insignia podbija rynek
Opel Insignia nie może narzekać na brak klientów. Przedstawiciele producenta podkreślają, że na auto niemieckiej marki przesiadają się m.in. kierowcy, który wcześniej byli klientami BMW lub Audi.
Opel Insignia, czyli zdobywca nagrody Samochód Roku 2009 w Europie, nie może narzekać na brak klientów. Do tej pory zebrano na ten model około 60 tys. zamówień. Przedstawiciele marki podkreślają, że wśród nabywców modelu Insignia znajduje się liczna grupa kierowców, którzy wcześniej byli klientami BMW lub Audi.
Opel Insignia jest w ostatnim czasie przedmiotem zakrojonej na szeroką skalę kampanii promocyjnej realizowanej w polskich mediach oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Oficjalna premiera auta w sieci dealerskiej marki odbyła się w dniach 6-8 lutego.
Przedstawiciele General Motors Poland informują, że Insignia sprzedaje się w naszym kraju bardzo dobrze. Wersja nadwoziowa kombi, nazwana SportsTourer, pojawi się w sprzedaży już w kwietniu.
Podobne tematy:
Najnowsze:
REKLAMA:
- Komentarze Chojnice24 (0)
- Komentarze Facebook (...)
Brak komentarzy
Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Dodaj komentarz
Komentarze publikowane są dopiero po sprawdzeniu przez moderatora!