Drogi Użytkowniku,
przedstawiamy podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych podczas korzystania z naszego portalu. Zamykając ten komunikat (poprzez kliknięcie "X", przysiku "Przejdź do serwisu") zgadzasz się na opisane niżej działania.
Wykorzystanie danych
Masz pełne prawo zgłosić podmiotowi przetwarzającemu Twoje dane osobowe żądanie dostępu do tych informacji, ich poprawienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
Zakres i cele przetwarzania Twoich danych oraz szczegółowe informacje o Twoich prawach opisane zostały w Polityce prywatności oraz Regulaminie portalu, z którymi możesz zaponać się w każdej chwili.
Pliki cookies
Stosujemy pliki cookies i inne podobne technologie w celu:
- zapewnienia bezpieczeństwa podczas korzystania z portalu,
- ulepszania i dostosowania usług do oczekiwań użytkowników,
- opracowań statystycznych.
Zakres wykorzystania plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki. Nie wprowdzając zmian zgadzasz się na zapisywanie plików cookies w pamięci Twojego urządzenia.
Szczegółowe informacje nt. sposobu wykorzystania plików cookies znajdziesz w Regulaminie portalu.
10 komentarzy
Większość tych kierowców uważa się za jedynych władców i użytkownikami dróg, przed którymi wszyscy inni powinni szybko zjeżdżać lub schodzić z drogi! Ich poczucie bezkarności jest podtrzymywane przez policje, która co najwyżej 3-4 razy w roku przeprowadza akcje łapania i karania piratów drogowych! Przez prawie cały rok policja zapewnia piratom drogowym kompletna bezkarność za łamanie przepisów ruchu drogowego!
Generalnie specjaliści od bezpieczeństwa ruchu drogowego mają w tego rodzaju tematach jednoznaczną opinię - nowa infrastruktura w zabudowie mieszkaniowej jest projektowana tak, aby działały tam dobrze skrzyżowania równorzędne. Natomiast wdrażanie takiej organizacji na istniejących od wielu dekad osiedlach przy niedostosowanej (i nie chodzi o "postawienie znaków" infrastrukturze to już nie głupota, a objaw klinicznego kretynizmu.
Wisienką na torcie są pomyłki, jakie Kopczyński strzela przy każdej niemal z nim rozmowie (a rozmawialiśmy wielokrotnie). Tutaj, w jednej krótkiej wypowiedzi, też strzelił babola. Jeśli bowiem ma na myśli "strefę zamieszkania" to tam automatycznie i obligatoryjnie obowiązuje ograniczenie 20 km/h. Jeśli natomiast chodzi o "strefę ograniczonej prędkości" do 30 km/h to to jest zupełnie inna konstrukcja prawna i zestaw zasad ruchu. Nie istnieje natomiast taki potworek jak "strefa zamieszkania do 30 km/h".
Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Dodaj komentarz
Komentarze publikowane są dopiero po sprawdzeniu przez moderatora!