XXIV sesja Rady Miejskiej w Brusach
24 lipca 2009 r. (piątek) o godz. 13.00 w sali nr 1 Urzędu Miejskiego w Brusach odbędzie się XXIV sesja Rady Miejskiej w Brusach.
Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2. Przyjęcie protokołu z XXIII sesji Rady Miejskiej.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Rynek pracy- szanse i zagrożenia.
5. Informacja Burmistrza Brus o podejmowanych działaniach.
6. Informacja z działalności komisji stałych Rady Miejskiej.
7. Podjęcie uchwał w sprawach:
7. 1 zatwierdzenia umowy dotyczącej współpracy przy wspólnej realizacji zadania pn. „Budowa tras rowerowych i infrastruktury turystycznej w Powiecie Chojnickim w ramach programu Kaszubska Marszruta” (Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Gospodarczego).
Reklama | Czytaj dalej »
7.2 zasad współpracy przy wspólnej realizacji zadania pn. „Budowa tras rowerowych i infrastruktury turystycznej w Powiecie Chojnickim w ramach programu Kaszubska Marszruta” (Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Gospodarczego).
7.3 przejęcia od Agencji Nieruchomości Rolnej działki nr 54/1 w Główczewicach (Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Gospodarczego).
7.4 określającej zasady i tryb przeprowadzania konsultacji w sprawie dodatkowych nazw miejscowości w języku kaszubskim
7.5 zmian w budżecie gminy na 2009 rok (Skarbnik Gminy).
8. Sprawa rozpatrzenia skargi złożonej przez p. Jana Szulca.
9. Zgłaszanie interpelacji, wolnych wniosków oraz zapytań.
10. Sprawy organizacyjne.
11. Zamknięcie obrad.
Zaproszeni goście:
- Pan Wojciech Adamowicz – Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Chojnicach
Planowany czas zakończenia sesji godz. 15.00
Podobne tematy:
Najnowsze:
REKLAMA:
- Komentarze Chojnice24 (4)
- Komentarze Facebook (...)

USD
DKK
EUR
TRY
CHF
NOK
GBP
SEK



Związki i pracodawcy domagają się...
Hołownia: 6 sierpnia odbiorę od...
Nowy sondaż prezydencki

4 komentarze
Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Dodaj komentarz
Komentarze publikowane są dopiero po sprawdzeniu przez moderatora!