Dyrekcja szpitala w Chojnicach przeprasza
Po naszym artykule pt. "Pięć godzin w kolejce do reumatologa w szpitalu w Chojnicach", który ukazał się 22 października br. dyrekcja chojnickiego Szpitala Specjalistycznego wystosowała - na swojej stronie w mediach społecznościowych - przeprosiny do pacjentów. W przekazie w końcu pojawił się prawdziwy powód zamieszania przed gabinetem pani reumatolog.

Przypomnijmy, w wtorek kwadrans przed godz. 13:00 przed gabinetem stało kilkanaście osób. Powinny wchodzić osoby zarejestrowane na godzinę 12:45, a okazało się, że wszedł pacjent z godz. 10. Pacjenci się dublowali, byli zapisani po dwóch na te samą godzinę - do lekarza, u którego wizyta nie trwa trzech minut, a 15-40 minut. Próbowano nas przekonać, że zawinił system (informatyczny? nowy?), bo nie działały też biletomaty - nie każdemu pacjentowi wydrukował bilet. Dyskutowaliśmy z tym, ponieważ wszystko wskazywało na "błąd ludzki", a dokładnie rejestratorek. Pacjencie opuszczali kolejkę, nie mogąc oczekiwać długich godzin z różnych prywatnych powodów.
Reklama | Czytaj dalej »
W czwartek (23.10.2025), niespełna dobę po publikacji naszego artykułu, na stronie Szpitala Specjalistycznego w Chojnicach pojawiły się przeprosiny.

- W ostatnich dniach w lokalnych mediach pojawiły się informacje dotyczące sytuacji w Poradni Reumatologicznej naszego szpitala. Chcielibyśmy odnieść się do sprawy i przekazać kilka istotnych wyjaśnień - piszą na szpitalnej stronie na Facebooku. I w końcu przyznają to, co cały czas podkreślaliśmy, że to nie system zawinił a człowiek.
- W dniu 21 października w wyniku błędu rejestratorki medycznej doszło do nieprawidłowości w harmonogramie wizyt. Pewna grupa pacjentów została zapisana na tą samą godzinę, co spowodowało dłuższy czas oczekiwania na przyjęcie lub wymagało przełożenia wizyty na inny termin. Za powstałe utrudnienia szczerze przepraszamy wszystkich, których bezpośrednio dotknęła ta sytuacja - kontynuuje wpis dyrekcja szpitala. - Jednocześnie podkreślamy, że nasz personel - w tym pracownicy rejestracji - codziennie obsługuje setki pacjentów, starając się pomóc każdemu kto zgłosi się do naszego szpitala. W natłoku obowiązków, przy dynamicznych zmianach jakie wdrażamy, mogą zdarzyć się pomyłki. Traktujemy tę sytuację jako ważną lekcję, z której wyciągnęliśmy wnioski i wprowadzamy działania naprawcze. Dziękujemy naszym pacjentom za cierpliwość i zrozumienie. Codziennie pracujemy nad tym, by jakość obsługi w naszym szpitalu była jak najlepsza.
Pod naszym artykułem - relacją z tego dnia przed gabinetem, pojawiło się wiele komentarzy. Głównie od niezadowolonych pacjentów, którzy wskazują podobne problemy także w innych poradniach szpitalnych. Do tematu szpitala i jego funkcjonowania na pewno wrócimy.
Podobne tematy:
Najnowsze:
REKLAMA:
- Komentarze Chojnice24 (6)
- Komentarze Facebook (...)


USD
DKK
EUR
TRY
CHF
NOK
GBP
SEK



Związki i pracodawcy domagają się...
Hołownia: 6 sierpnia odbiorę od...
Nowy sondaż prezydencki
6 komentarzy
Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Dodaj komentarz
Komentarze publikowane są dopiero po sprawdzeniu przez moderatora!