Problemy na Sportowej. Lokatorzy mają dość czekania
W Chojnicach w bloku przy ul. Sportowej mają problem. Lokatorka: - Ile można czekać na naprawę!

- Od 15 października w naszej klatce, pierwszej w bloku Sportowa 3, nie naprawili wkładki do drzwi piwnicy - mówi Czytelniczka. - Jak tam wejdziesz bez telefonu i drzwi się zamkną - siedzisz, aż ktoś cię uwolni. Dlaczego przez ponad miesiąc wkładka nie została wymieniona?
- 15 października dzwoniłam do Działu Technicznego Spółdzielni Mieszkaniowej w Chojnicach i zgłosiłam, że z wkładką głównych drzwi wejściowych do piwnicy jest coś nie tak - mówi chojniczanka. - Jak się jest w piwnicy i ktoś o tym nie wie - i zamknie drzwi - to od środka już ich nie otworzy. Jak się nie ma telefonu przy sobie to zostaje się więźniem piwnicy! Trzeba czekać aż ktoś przyjdzie do piwnicy i otworzy. Po moim telefonie, zanim pracownicy Spółdzielni zaczęli rozwiązywać problemy minęło sporo czasu. Po mojej kolejnej interwencji pojawił się ktoś i wymontował wkładkę z drzwi.
Reklama | Czytaj dalej »
Jak dodaje Czytelniczka, od ponad trzech tygodni główne drzwi wejściowe do piwnicy są otwarte.
- Kolejny raz tam dzwoniłam, pan wziął numer telefonu ode mnie i powiedział, że oddzwoni, jak tylko dopyta na jakim etapie jest wymiana wkładki. Nie oddzwonił - ubolewa mieszkanka bloku przy Sportowej 3. - Dzwoniłam znowu i odebrała pani z Działu Technicznego - powiedziała, że kolegi nie ma. Zaczęła tłumaczyć, że on ma bardzo dużo pracy. Skomentowałam, że skoro taka drobnostka do naprawy zajmuje im tyle czasu to strach pomyśleć jak będzie, gdy zepsuje się coś większego. Mówiła, że nie wiedzą czy ślusarz dorobił wkładkę. Odpowiedziałam, że jak nie wie to niech zadzwoni do niego.
W Spółdzielni Mieszkaniowej w Chojnicach wyjaśniają, że rzeczywiście mogło pójść to szybciej, ale pracownik się rozchorował.
- I nie przekazał kluczy - mówi Daniel Wirkus, członek Zarządu ds. Technicznych. - A był na Sportowej 3 w dniu 27 października. Czekaliśmy też na zrobienie nowej wkładki w miejsce tej wymontowanej. Obecnie umieściliśmy na klatce informację o tym, by lokatorzy zgłaszali się po klucze do nowej wkładki. Jak wszyscy swoje odbiorą to wkładka zostanie wmontowana.
Niestety, jak mówi Daniel Wirkus, kluczy nie mogą dostarczyć lokatorom sprzątaczki.
- Muszą potwierdzić odbiór - informuje Daniel Wirkus. - Musza więc przyjść osobiście po te klucze. Mam nadzieję, że wkrótce wszyscy odbiorą, a jeśli nie - mamy numery telefonów i będziemy do lokatorów tej klatki dzwonić. Wcześniej nie możemy zamontować tej wkładki, by ci, którzy odebrali już klucze nie zamknęli drzwi do piwnicy i nie zablokowali wejścia tym, którzy jeszcze po klucze się nie zgłosili.
Lokatorka, która zgłosiła się do nas z tym problemem potwierdza, że na tablicy ogłoszeń jest informacja, że w Spółdzielni Mieszkaniowej należy odebrać nowe klucze. Liczymy więc na to, że lada dzień kłopotliwa sytuacja będzie naprawiona.
Podobne tematy:
Najnowsze:
REKLAMA:
- Komentarze Chojnice24 (1)
- Komentarze Facebook (...)


USD
DKK
EUR
TRY
CHF
NOK
GBP
SEK



Związki i pracodawcy domagają się...
Hołownia: 6 sierpnia odbiorę od...
Nowy sondaż prezydencki
1 komentarz
Odp.
Nic teraz nie zgłaszajcie, bo zbieramy na wysokie premie "TRZYNASTKI" dla pracowników Spółdzielni.
" bo nam się te pieniądze należą !!! "
Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Dodaj komentarz
Komentarze publikowane są dopiero po sprawdzeniu przez moderatora!