Jest nowe BMW serii 5. Koniec tajemnic!
Fani BMW mają swoje święto! Bawarczycy odkryli karty - najnowsza piątka nie ma już przed nami sekretów. Wiemy jak wygląda - z przodu, z tyłu, z boku i od środka. Wiadomo co też kryje karoseria. Finał odliczania. Zobacz, czy Mercedes i Audi powinni gubić koła ze strachu…Nowe BMW serii 5 to szósta generacja tej limuzyny. Jaka jest? O gustach się nie dyskutuje, ale każdy przyzna, że to auto z zupełnie innej bajki - od kół
po czubek dachu. Linia auta układa się z dłuższej maski silnika i krótszych zwisów z przodu. Kolejną zmianą jest przesunięta w tył kabina pasażerska oraz niska, wydłużona kreska dachu. Całość zamyka muskularny tył.
Reklama | Czytaj dalej »
Pokład - kokpit zorientowany na kierowcę. Wyświetlacz Head-Up ma być jeszcze lepszy pod względem prezentacji informacji oraz rozdzielczości i rozmiaru obrazu. Nowa piątka ma na pokładzie najnowszą generację systemu iDrive - cudo aktywuje i steruje wszystkimi funkcjami telekomunikacyjnymi, rozrywkowymi i nawigacyjnymi.
Gadżety? Cuda i dziwy! Nowe wcielenie 5 po raz pierwszy oferowane jest z asystentem parkowania, ostrzeganiem przed kolizją z aktywacją hamulców w połączeniu z tempomatem aktywnym z funkcją Stop & Go, funkcją Surround View oraz nową funkcją Speed Limit Device.
Mało? Proszę bardzo, wyliczmy dalej… BMW uzbroiło auto w takie funkcje, jak ostrzeganie przy zmianie pasa ruchu, ostrzeganie przed zjechaniem z pasa ruchu, Speed Limit Info, asystent świateł drogowych, BMW Night Vision z rozpoznawaniem osób, czujniki parkowania oraz kamerę cofania. Limuzyna może mieć także opcję korzystania z internetu w samochodzie, ale to dobrodziejstwo będzie niedostępne na polskim rynku.
Wreszcie to co w BMW najlepsze - moc. Nowa seriia 5 debiutuje z jednym motorem ośmiocylindrowym oraz trzema sześciocylindrowymi silnikami benzynowymi, a także z dwiema sześciocylindrowymi jednostkami wysokoprężnymi. Paletę silników uzupełnia czterocylindrowa jednostka z turbodoładowaniem, z aluminiową skrzynią korbową i układem bezpośredniego wtrysku.
BMW 520d/184 KM jest wyposażone standardowo w funkcję automatycznego włączania i wyłączania silnika. Dlatego średnie zużycie paliwa wynosi 5,0 l na 100 km, a emisja CO2 132 g na kilometr. Zdaniem speców z BMW ten motor ma być wzorcem w klasie.
Najwyższą wersją silnika jest jednostka ośmiocylindrowa z układem TwinPower Turbo i bezpośrednim wtryskiem paliwa (High Precision Injection) w BMW 550i - moc 407 KM.
Podobne tematy:
Najnowsze:
REKLAMA:
- Komentarze Chojnice24 (0)
- Komentarze Facebook (...)
Brak komentarzy
Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Dodaj komentarz
Komentarze publikowane są dopiero po sprawdzeniu przez moderatora!