Jest nowe BMW serii 5. Koniec tajemnic!
Fani BMW mają swoje święto! Bawarczycy odkryli karty - najnowsza piątka nie ma już przed nami sekretów. Wiemy jak wygląda - z przodu, z tyłu, z boku i od środka. Wiadomo co też kryje karoseria. Finał odliczania. Zobacz, czy Mercedes i Audi powinni gubić koła ze strachu…Nowe BMW serii 5 to szósta generacja tej limuzyny. Jaka jest? O gustach się nie dyskutuje, ale każdy przyzna, że to auto z zupełnie innej bajki - od kół
po czubek dachu. Linia auta układa się z dłuższej maski silnika i krótszych zwisów z przodu. Kolejną zmianą jest przesunięta w tył kabina pasażerska oraz niska, wydłużona kreska dachu. Całość zamyka muskularny tył.
Reklama | Czytaj dalej »
Pokład - kokpit zorientowany na kierowcę. Wyświetlacz Head-Up ma być jeszcze lepszy pod względem prezentacji informacji oraz rozdzielczości i rozmiaru obrazu. Nowa piątka ma na pokładzie najnowszą generację systemu iDrive - cudo aktywuje i steruje wszystkimi funkcjami telekomunikacyjnymi, rozrywkowymi i nawigacyjnymi.
Gadżety? Cuda i dziwy! Nowe wcielenie 5 po raz pierwszy oferowane jest z asystentem parkowania, ostrzeganiem przed kolizją z aktywacją hamulców w połączeniu z tempomatem aktywnym z funkcją Stop & Go, funkcją Surround View oraz nową funkcją Speed Limit Device.
Mało? Proszę bardzo, wyliczmy dalej… BMW uzbroiło auto w takie funkcje, jak ostrzeganie przy zmianie pasa ruchu, ostrzeganie przed zjechaniem z pasa ruchu, Speed Limit Info, asystent świateł drogowych, BMW Night Vision z rozpoznawaniem osób, czujniki parkowania oraz kamerę cofania. Limuzyna może mieć także opcję korzystania z internetu w samochodzie, ale to dobrodziejstwo będzie niedostępne na polskim rynku.
Wreszcie to co w BMW najlepsze - moc. Nowa seriia 5 debiutuje z jednym motorem ośmiocylindrowym oraz trzema sześciocylindrowymi silnikami benzynowymi, a także z dwiema sześciocylindrowymi jednostkami wysokoprężnymi. Paletę silników uzupełnia czterocylindrowa jednostka z turbodoładowaniem, z aluminiową skrzynią korbową i układem bezpośredniego wtrysku.
BMW 520d/184 KM jest wyposażone standardowo w funkcję automatycznego włączania i wyłączania silnika. Dlatego średnie zużycie paliwa wynosi 5,0 l na 100 km, a emisja CO2 132 g na kilometr. Zdaniem speców z BMW ten motor ma być wzorcem w klasie.
Najwyższą wersją silnika jest jednostka ośmiocylindrowa z układem TwinPower Turbo i bezpośrednim wtryskiem paliwa (High Precision Injection) w BMW 550i - moc 407 KM.
Podobne tematy:
Najnowsze:
REKLAMA:
- Komentarze Chojnice24 (0)
- Komentarze Facebook (...)


USD
DKK
EUR
TRY
CHF
NOK
GBP
SEK



Związki i pracodawcy domagają się...
Hołownia: 6 sierpnia odbiorę od...
Nowy sondaż prezydencki
Brak komentarzy
Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Dodaj komentarz
Komentarze publikowane są dopiero po sprawdzeniu przez moderatora!