Telewizja śniadaniowa to za mało
18 tys. zł netto miał kosztować miasto Chojnice udział w konkursie na „DesigNOWE miasto 2011r", burmistrz Arseniusz Finster uznał, iż to trochę za dużo jak na 8 minut promocji w telewizji śniadaniowej.
Organizatorem konkursu, mającego na cel wybór miasta, mogącego się pochwalić najbardziej nowoczesną i funkcjonalną przestrzenią, jest Stowarzyszenie Wspierania Miast i Regionów PROREGIONA oraz telewizyjna „jedynka”. To właśnie w programie Kawa czy herbata wyemitowany miał być trzyminutowy film pokazujący najbardziej designerskie oblicze miasta, a po jego projekcji o atutach i walorach grodu przez 5 minut mówić mieli jego przedstawiciele.
Reklama | Czytaj dalej »
Zdaniem Finstera, gra nie jest warta świeczki.
- Emisja miałaby być rano, kiedy wszyscy idą do pracy – argumentował burmistrz i odrzucił propozycję startu w konkursie.
Tymczasem oprócz wspomnianych 8 minut na telewizyjnej antenie, które przysługiwać miały każdemu z 16 uczestników, zwycięskie miasto będzie mogło liczyć na ogólnopolską kampanię billboardową. Wyniki konkursu natomiast mają zostać ogłoszone podczas specjalnej gali, którą również emitować będzie TVP1.
Podobne tematy:
Najnowsze:
REKLAMA:
- Komentarze Chojnice24 (12)
- Komentarze Facebook (...)
12 komentarzy
TVP1 nie jest regionalną rozgłośnią Warszawy, jest ogólnopolska. Audycja KczyH ma największy udział w rynku spośród porannych audycji telewizyjnych (niespełna 23% SHR, przy oglądalności AMR minimum 0,5 mln osób, jak na rano to BARDZO dużo). Nie doścignie tego ŻADNA rozgłośnia regionalna, jest to po prostu fizycznie niewykonalne, zwyczajnie bowiem nie mają odpowiednich propozycji w swojej ramówce, ani możliwości, aby takie wprowadzić.
Zgadzam się z Hanką i oglądaczem, Burmistrz boi się konfrontacji. Tworzy przy tym złudę pozornych oszczędności, co jest w mojej opinii zwyczajnym KŁAMSTWEM (tak, posądzam oficjalnie burmistrza o kłamstwo, może mnie pozwać, pozwalam :]) w kontekście czynionych przezeń znacznie większych, bardzo niegospodarnych - moim zdaniem - wydatków.
Burmistrz jak zwykle mierzy wszystko swoją miarą - on nie ogląda - to nikt nie ogląda :] Żal mu wydać skromne 18.000 zł, a lekką ręką rozrzuca się na wątpliwej jakości lodowisko, płot za jakieś 0,5 mln zł, galerię-mauzoleum Trzebiatowskiego za ok. 1 mln, ani na "dofinansowanie" budowy mostu zwodzonego za ponad 0,7 mln O.o W tych sprawach jakoś nie widzi "nadmiaru wydatków.
Burmistrzu, nie nabierzesz ludzi na taki chwyt propagandowy! Wydajesz lekką ręką miliony złotych (te rzeczy wyżej to już ok. 2.000.000 zł), a w ramach zwykłego PR ogłaszasz wszem i wobec "nie, nie dam 18.000 zł na promocję miasta, bo jest zbyt wcześnie rano".
Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Dodaj komentarz
Komentarze publikowane są dopiero po sprawdzeniu przez moderatora!