„Burmistrzu, prosimy o realizację obietnicy!”
Prezes zarządu I-ligowej MKS Chojniczanka 1930 Maciej Polasik zwraca się z apelem o zwiększenie wsparcia finansowego do władz miasta i sponsorów.
„Euforia po historycznym awansie naszego klubu do I ligi pomału przemija. Musimy zdawać sobie jednak sprawę z wyjątkowości tego wydarzenia nie tylko dla sympatyków piłki nożnej, ale dla wszystkich mieszkańców Chojnic i regionu chojnickiego. Nadchodzi bowiem okres, w którym o Chojnicach będzie się mówić w całej Polsce. Chodzi nam o to, aby tę szczególną szansę na promocję wykorzystać nie tylko w kontekście piłki nożnej i sportu, ale także w rozsławianiu naszego miasta i regionu oraz biznesu.
Najbliższe dni to okres intensywnej pracy w klubie. Pracy związanej z budowaniem zespołu na miarę I ligi, ale także, a może przede wszystkim z konstruowaniem budżetu na przyszły sezon. Gra w wyższej lidze wiązać się będzie z wyższymi kosztami funkcjonowania klubu. Środki przekazywane klubowi przez firmy sponsorujące z pewnością nie będą wystarczające. Również wsparcie Urzędu Miasta na dotychczasowym poziomie nie pozwoli sprostać wyzwaniom jakie niesie za sobą gra na szczeblu pierwszoligowym i oczekiwaniom jakie stawiają przed klubem kibice.
Reklama | Czytaj dalej »
W najbliższych dniach sponsorzy mogą spodziewać się wizyt przedstawicieli klubu, w trakcie których chcielibyśmy podziękować firmom za dotychczasowe wspieranie Chojniczanki i wręczyć im pamiątki klubowe specjalnie przygotowane z okazji awansu do I ligi. Przy okazji chcielibyśmy porozmawiać o rozszerzeniu współpracy o nowe możliwości reklamowe i promocyjne, które niesie ze sobą gra na zapleczu ekstraklasy.
Lipiec to również okres w którym będziemy się starali pozyskać jak najwięcej nowych podmiotów zainteresowanych współpracą z klubem. W tym miejscu bardzo liczymy na pomoc naszych kibiców w nawiązaniu kontaktów z potencjalnymi sponsorami. Bardzo istotnym elementem całego budżetu będzie to, o ile zwiększone zostanie wsparcie jakie otrzymujemy z Urzędu Miasta Chojnice. Panie Burmistrzu prosimy o wywiązanie się z obietnic w tej kwestii.
I liga to większe zainteresowanie klubem, które niesie za sobą nowe możliwości reklamowe. Możemy liczyć na stałą obecność w rubrykach gazet sportowych takich jak Przegląd Sportowy czy Piłka Nożna. Nade wszystko największym nośnikiem reklamowym będzie obecność Chojniczanki w programach Orange Sport. Kanał należący do Telekomunikacji Polskiej dociera do 5,3 miliona gospodarstw domowych i jest obecny na największych platformach satelitarnych z NC+ i Cyfrowym Polsatem na czele! Takich możliwości promocji nie było jeszcze nigdy w ciągu 83-letniej historii naszego klubu!
Podczas ostatnich spotkań II ligi na trybunach zasiadało około 3000 osób. To niesamowity kapitał. Przynosi on wymierny dochód klubowi, ale również podnosi istotnie jego wartość marketingową. Apelujemy do kibiców o pełne trybuny na każdym meczu. (…)”
Prezes Zarządu
Maciej Polasik
Podobne tematy:
Najnowsze:
REKLAMA:
- Komentarze Chojnice24 (43)
- Komentarze Facebook (...)
43 komentarzy
Niech sobie będzie, ale co z innymi dofinansowaniami do sportu dla naszych dzieci??????????????????
One wszystkie muszą kopać piłkę ?????????
Może burmistrz się w końcu obudzi .
Niech zaprzestanie niezdrowej propagandy rozdawania publicznych pieniędzy z naszych podatków tylko na piłkę nożną. Niech w końcu znów zacznie dofinansować klub UKE ósemka i niech tam się zacznie coś dziać. Niech nasze dzieci korzystają z innych dyscyplin sportowych !!!
A dla Pani prezes UKS - trochę więcej pokory, bo prze ten konflikt z burmistrzem tracą tylko nasze dzieci !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
może nie jestem jedynym, ale mam podstawy zakładać, że jednym z zamożniejszych, więc mojej kasy jest w tym WIĘCEJ. Nadto mi podobnych nie jest mało!
Do tego środki publiczne nie są w założeniu przeznaczone do wspierania komercyjnego sportu! Jeśli Ty natomiast chcesz się "domagać" kasy dla chojniczanki nic nie stoi na przeszkodzie, abyś oddawał im nawet całą swoją wypłatę i nic mi do tego. Z Twoim możesz robić co chcesz - publiczne natomiast ma iść na pożytek publiczny: utrzymanie dróg, szkoły, przedszkola, chodniki, rewitalizację przestrzeni publicznej, ochronę zdrowia i in.
Niech miasto postawi Dom Kultury z prawdziwego zdarzenia, w takim gdzie dzieciaki nie będą się nudzić i będą uciekać nam z domów na zajęcia.
Po jaką chol.....ę kino skoro powstają Multipleksy w Galeriach.
Znowu będzie trzeba znaleźć 4 osoby aby obejrzeć film bo dla jednej nie puszczą.
Klub niech liczy na sponsorów i dochody z biletów.
Brak konkretnych sponsorów jest wynikiem stawiania w tym mieście na turystykę a nie na konkretny przemysł.
Otwieranie kolejnych oddziałów Banków ( dla kogo ) dla człowieka z najniższą krajową.
Miasto w centrum to prawie Szwajcaria. Banki piorą pieniądze wydzierżawiając pomieszczenia bo osiągają spore dochody. Jest to utylizacja ludzkich pieniędzy.
Zatem niech Chojniczanka zwróci się o sponsorowanie do tych podmiotów ale już wiadomo że ich oleją.
Bo uzyskany zysk z dochodu musi wrócić na zachód.
Nie sadze aby władzie miejskie np w Dorthmundzie finansowały pierwszy zespół Borusii. Miasto wybodowało i utrzymuje wam dwa stadiony, teraz pewnie wyłozy kasę na monitoring i oświetlenie, byc moze na podgrzewana murawe. I co jeszcze miasto ma płacić pensje zawodnikom.
nie kibic
Wspierajmy CHOJNICZANKĘ !
Piłka nożna przynosi w Chojnicach (i obawiam się, że nie tylko) wyłącznie straty! Branie kasy od sponsorów jeszcze zrozumiem (jeśli ktoś prywatnie chce - niech płaci), ale żebranie o szmal publiczny to już gruba przesada.
Jako podatnik płacący do kasy publicznej niemało nie zgadzam się, aby część moich dochodów przeznaczana była na taki "sport".
Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Dodaj komentarz
Komentarze publikowane są dopiero po sprawdzeniu przez moderatora!