Jutro kandydatki staną przed komisją
Siedem kobiet chce piastować stanowisko dyrektora Wydziału Edukacji i Sportu w powiecie. Większość mieszka w powiecie chojnickim. Miesięczna pensja dyrektora to ok. 5,5 tys. zł brutto.
- Jest z czego wybierać, bo wszyscy kandydaci spełnili wymogi i dostali się do II etapu. Jutro czeka ich test wiedzy o samorządzie, finansach publicznych, zarządzania oświatą i znajomości zapisów Karty Nauczyciela. A po teście rozmowa z komisją, której przewodniczę – informuje starosta Stanisław Skaja.
Dokumenty spływały do poniedziałku (13.01). Być może już jutro (15.01) po popołudniu znane będzie nazwisko następczyni dotychczasowej szefowej oświaty Marii Wróblewskiej, która funkcję sprawowała przez 11 lat i udaje się na zasłużoną emeryturę.
Reklama | Czytaj dalej »
Aktualizacja godz. 14:15
W biuletynie starostwa powiatowego umieszczono listę kandydatek spełniających kryteria, są nimi:
Katarzyna Bury (Barkowo), Emilia Kalitta (Chojnice), Magdalena Kosobucka (Chojnice), Alicja Kreft (Chojnice), Irena Laska (Chojnice), Hanna Szyszka (Chojnice) i Emilia Zimnicka (Zbeniny).
Aktualizacja 16.01.14 r.
Treść konkursowego rozstrzygnięcia ze strony powiatu.
"W wyniku przeprowadzonego naboru Komisja wyłoniła jako kandydatkę na stanowisko dyrektora Wydziału Edukacji i Sportu panią Magdalenę Kosobucką, która uzyskała pozytywny wynik w przeprowadzonym pisemnym teście ze znajomości przepisów m.in. ustawy o finansach publicznych, ustawy o systemie oświaty, Karty Nauczyciela. Również podczas rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się znajomością wymaganych zagadnień oraz przedstawiła dobrze ocenioną koncepcję funkcjonowania wydziału. Pani Kosobucka legitymuje się wykształceniem wyższym, posiada specjalizację z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, a także doświadczenie w pracy w administracji publicznej. Posiada odpowiednią wiedzę i umiejętności do pracy na w/w stanowisku".
Podobne tematy:
Najnowsze:
REKLAMA:
- Komentarze Chojnice24 (254)
- Komentarze Facebook (...)
254 komentarzy
Nie masz wszystkich informacji. Pani Alicja K. nie napisała testu. Alicja wyjechała na dużo wcześniej planowane wakacje, gdyż w obwieszczeniu o konkursie nie było żadnej informacji o tym, że osoby składające dokumenty muszą stawić się dwa dni po złożeniu papierów na test i przesłuchanie. De facto, nie było ŻADNEGO REGULAMINU konkursu na stronie internetowej Starostwa. Moim zdaniem Zarząd Powiatu pojechał po bandzie: wystosował powiadomienia do uczestniczek konkursu, że mają stawić się na kolejny etap konkursu. Wszystkie panie oprócz Alicji potwierdziły. Nie potwierdziła Alicja, gdyż jest poza krajem. Napisała pocztą mailową pismo prosząc o uwzględnienie jej nieobecności i wyznaczenie innego terminu. Ale Zarząd nie przychylił się do Jej prośby. Postanowił kolejny etap przeprowadzić w trybie natychmiastowym tak, jakby opóźnienie kilku dni w podjęciu decyzji o wyborze szefowej Wydziału Edukacji, było sprawą życia i śmierci. Moim zdaniem jest to forma nierównego traktowania uczestniczek konkursu. Zwłaszcza osoby, która dysponowała wysokimi kwalifikacjami zdobytymi podczas długoletniej pracy na kierowniczym stanowisku w chojnickiej oświacie. Panie Starosto, Panie Wicestarosto oraz Panie Członku Etatowy Powiatu - uważam Panów decyzję za niedemokratyczną.
leniwcy nie chodzicie na wybory, macie wszystko w D a potem się dziwicie ze tak wami pomiatają,
sami na to zasluzyliscie,
frekwencja 30% i teraz co się stało,
stało się to co skrzętnie inni wykorzystali
siedzcie w domu w dniu wyborow, biadolcie ze się wam zle dzieje to niedługo ksiądz i konserwator będzie u władzy,
TRZEBA SIE RUSZYC, GDZIE SA LOKALNE STOWARZYSZENIA PROMUJACE NASTEPCOW STAROSTY, BURMISTRZA, WOJTA? CHCECIE SIE LUDZIE OBUDZIC NA TYDZIEN PRZED WYBORAMI ? GDZIE JEST JAKIS PROGRAM
POWIAT MA 20+ % BEZROBOCIA JAKO JEDEN Z NAJGORSZYCH W POLSCE I CO ? I NIC SIE NIEDZIEJE, NIKT NIE PODEJMUJE TEMATU
WSTYD ZE SIE TU URODZILEM ,
Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Dodaj komentarz
Komentarze publikowane są dopiero po sprawdzeniu przez moderatora!