Burmistrz proponuje marketingowca
Było już kilka spotkań i pomysłów. Na razie postulat kupców wjazdu na rynek od ul. Cechowej został odrzucony. Burmistrz za to znalazł dla przedsiębiorców, i to nie tylko tych z centrum, marketingowca. Wojciech Reszkowski z firmy Isonet ofertę współpracy zaprezentował podczas konferencji prasowej. Samorząd i kupcy próbują podjąć działania, by przyciągnąć klientów do centrum, których stracili na rzecz podmiejskiej galerii.
Na początek musi stworzona baza danych, która znajdzie się na stronie www.centrumchojnice.pl, a której adres będzie na billbordach m.in. przy wjazdach do miasta. Oprócz samej bazy, mają tam być zamieszczane informacje o atrakcjach i wydarzeniach. Głównie z myślą o turystach. Pod adresem na razie widnieje formularz, który muszą wypełnić zainteresowani współpracą przedsiębiorcy. - Następnym krokiem po zbudowaniu bazy będą spotkania i analiza potrzeb marketingowych. Będziemy słuchać i odpowiadać na postulaty. Nie będziemy narzucać, jak mają się promować przedsiębiorcy – zapowiada Wojciech Reszkowski. Poza stroną internetową i wirtualną mapą strefy a, proponuje tradycyjne gazetki, marketing e-mail, sms, system punktowy, reklamę w mediach i na portalach społecznościowych. Od wyboru przedsiębiorcy będą uzależnione koszty. - Muszę zgromadzić minimum 50 podmiotów – informuje właściciel Isonetu. Pytanie tylko czy ten niezbędny wymóg uda się spełnić. Marketingowiec wierzy w sukces i ma ambitne plany. - Chcemy przegonić Bramę Pomorza – przyznaje.
Reklama | Czytaj dalej »
Jak samorząd zamierza pomóc przedsiębiorcom w promocji? Po pierwsze billboardy zachęcające do odwiedzenia centrum, ponadto koordynacja w Promocji Regionu Chojnickiego czy ułatwienia komunikacyjne.
Informacja o działaniach wraz z kontaktem
Podobne tematy:
Najnowsze:
REKLAMA:
- Komentarze Chojnice24 (82)
- Komentarze Facebook (...)
82 komentarzy
Kim jest ten Pan? Jakie jego firma (i on sam) ma doświadczenie? Jakie sukcesy (choćby takie na lokalnym rynku)? Z tego co widzę ta firma działa od dość dawna, strona internetowa raczej trąci myszką (więc aluzje do Adama Chojnickiego w poprzednich komentarzach mogą być w pełni trafione), portfolio nie zachwyca (a nawet może odstraszyć, dobra połowa to same logotypy, niektóre strony nie działają, a te co działają wyglądają średnio, nie spełniają nawet podstawowych założeń skutecznej sprzedaży).
Panie Burmistrzu, jeśli chcecie po prostu zrobić "coś" ale nie do końca wiadomo co - proszę bardzo. Jeśli natomiast chcecie zrobić coś dobrze to ten kurs wydaje się nie być właściwy.
Natomiast niepojęte jest dla mnie, dlaczego pan burmistrz, działający w imieniu i na koszt klientów-podatników miałby w jakikolwiek sposób wspomagać w tym działaniu pana Jana lub jakiegokolwiek innego handlowca, występując jednocześnie przeciwko panu Karolowi i tym samym przeciwko jego klientom-podatnikom oraz przeciwko wszystkim innym lokalnym podatnikom, którzy za to działanie władz będą musieli zapłacić?
Czas na zmiany. Przy najbliższych wyborach na burmistrza głos oddam na Pana Mariusza Brunkę.
Pytanko. Co znaczy: "Chcemy przegonić" I kto chce przegonić!?
Czy ewentualnemu podmiotowi co będzie chciał dokończyć dzieło Pana Sobaola będą rzucane kłody pod nogi? Żądam, aby w tej sprawie wypowiedział się burmistrz Finster. Bo czegoś tu nie rozumiem?
Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Dodaj komentarz
Komentarze publikowane sÄ… dopiero po sprawdzeniu przez moderatora!