Chojnicki szpital przeanalizował skargi od pacjentów
W ciągu 1,5 roku wpłynęło ich kilkanaście. Wśród nich pojawiły się zarzuty dotyczące niewłaściwego zachowania lekarza czy nieprawidłowo wykonanego zabiegu medycznego.
Przez cały okres 2021 roku oraz przez pierwsze półrocze 2022 r. na Szpital Specjalistyczny im. J. K. Łukowicza wpłynęło łącznie 15 skarg złożonych przez pacjentów. Za zasadne placówka uznała jedynie trzy z nich.
Jak zapewnia dyrektor szpitala Maciej Polasik, każda ze skarg jest poddawana analizie - poszkodowani, którzy wnoszą zarzuty zostają wysłuchani, a osoby, których skargi dotyczą muszą się do nich ustosunkować. Ponadto zażalenia są badane również przez Rzecznika Praw Pacjenta. - Mimo, że wiele się mówi na temat pracy szpitala zarówno w takich rozmowach prywatnych, krytykuje się szpital, również w mediach społecznościowych liczne uwagi występują, natomiast oficjalnie w pierwszym półroczu 2021 r. wpłynęły tylko 4 skargi - mówi Polasik.
Reklama | Czytaj dalej »
Za zasadne uznano skargi dotyczące błędniej wystawionej karty informacyjnej z pobytu na SOR, zbyt długiego okresu oczekiwania na wizytę w poradni dermatologicznej oraz błędnego opisu w dokumentacji medycznej i związanego z tym niewłaściwego zachowania lekarza względem pacjenta. Pozostałe skargi mówiły o niewłaściwym sposobie udzielania świadczeń, nieprawidłowym wykonaniu zabiegu medycznego, zbyt długim czasie oczekiwania na świadczenie, nieudzieleniu pomocy przez zespół ratownictwa medycznego, niewłaściwym leczeniu, nieprawidłowej diagnozie czy braku możliwości odwiedzin na oddziale covidowym.
Przez ten okres (1,5 roku) wpłynęły także 3 podziękowania od pacjentów zadowolonych z jakości świadczonych w placówce usług.
Podobne tematy:
Najnowsze:
REKLAMA:
- Komentarze Chojnice24 (2)
- Komentarze Facebook (...)
2 komentarze
Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Dodaj komentarz
Komentarze publikowane są dopiero po sprawdzeniu przez moderatora!